Період оскарження умов закупівлі - по 28-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-05-2023, 00:00
ID закупівлі: f7c76fcf082140b796083a4c8ce73cfd
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 68 179,05 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 681,79 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1495 |
ЄДРПОУ: | 14321914 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Зоя Володимирівна Лантух |
Телефон: | 380974075787 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10025, Україна, Житомирська область,Житомир, ***** |
3 |
Шановний Учаснику! У складі тендерної пропозиції надано копію договору на послуги з мийки, санітарної обробки та дезінфекції відповідних транспортних засобів, строк дії якого закінчився 31.12.2022, що протирічить пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації (Технічні вимоги). Для усунення зазначеної невідповідності, згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону, Вам необхідно протягом 24 годин завантажити в електронну систему закупівель копію діючого договору на санітарну обробку автотранспорту, завірену печаткою, яким здійснюватиметься перевезення продуктів харчування.
Шановний Учаснику! У складі тендерної пропозиції надано листи-роз’яснення щодо санітарної обробки та дезінфекції власних транспортних засобів, що поставляють продукцію. Проте, підтверджуюча інформація щодо дезінфекції автотранспорту за останній місяць відсутня, що зазначено у пункті 7 Додатку 2 до тендерної документації (Технічні вимоги). Для усунення зазначеної невідповідності, згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону, Вам необхідно протягом 24 годин надати документи, що підтверджують факт дезінфекції автотранспорту за останній місяць.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.