Закупівлю оголошено - 19-05-2023, 15:29. Дата останніх змін - 06-06-2023, 23:24

03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи

Закупівля:UA-2023-05-19-010849-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-05-19-003284-c
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-05-2023, 15:29
по 25-05-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-05-2023, 15:29
по 28-05-2023, 20:47
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 29-05-2023, 11:01
по 29-05-2023, 11:24

Період оскарження умов закупівлі - по 25-05-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-05-2023, 00:00

Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 28-05-2023, 00:00

артишок (03221330-8), батат (03221120-3), ендів білий (03221300-9), квасоля зелена спаржева (03221212-5), редис дайкон (03221110-0), салат Бостон (03221300-9), салат Родичіо (03221300-9), салат Ромен (03221300-9), салат Фрізе (03221300-9), селера (стебло) (03221300-9), топінамбур (03221120-3), фенхель (03221300-9), цибуля порей (03221113-1), капуста пекінська (03221400-0), салат Айсберг (03221300-9), салат Латук (03221310-2), яблука червоні солодкі (03222321-9), морква (03221112-4)

ID закупівлі: b285086809b14b0e98998b7ded54fa73

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:5 420 000,00 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:162 600,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальна організація «Харківський зоологічний парк»
ЄДРПОУ:02220881 Досьє YouControl
Контактна особа:Каріна Борисівна Детюк
Телефон:+380577054487
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
61058, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Сумська, буд. 35
4


Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 19-05-2023, 15:29:02
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 19-05-2023, 15:29:02
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 19-05-2023, 15:29:02
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 19-05-2023, 15:29:02
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 19-05-2023, 15:29:02
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 19-05-2023, 15:29:02
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 19-05-2023, 15:29:02
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 19-05-2023, 15:29:02
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 19-05-2023, 15:29:02
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 19-05-2023, 15:29:02
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 19-05-2023, 15:29:02
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 19-05-2023, 15:29:02
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 19-05-2023, 15:29:02
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Примітки до закупівлі
Вид предмету закупівлі:
Товари
+-
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
sign.p7s

SHA1:7eab8566d043536487bc7415b165c9afb8060927;SHA2-384:b23a77b91053a8f91bc900c1d32b2555a90aa374fd82712d1d391d5563a0aeb5839a854e0d58828d48de11ef6f0b0007;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:23-05-2023, 20:51:39
sign.p7s

SHA1:1bc58bb4bde418b021b983b3ab8206679206b6b8;SHA2-384:f1c181dc3ad3023051f4caae5f72c4ea107a9f9c6032c53ae221676898b50c67f6ab4c55c707469063e87b6e851e3768;Antivirus: ESET Antivirus

Видалено:19-05-2023, 15:31:00
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+ -
Завершено
03220000-9 Овочі, фрукти та го ...
5 420 000,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 29-05-2023, 11:01
Завершено
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником за отриманий Товар, згідно накладної, протягом 25 робочих днів з моменту його отримання
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
25
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота):
03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Ідентифікатор (лота):
af35d3c2933749269df4adbb446369f2
Примітки до окремої частини закупівлі (лота):
артишок (03221330-8), батат (03221120-3), ендів білий (03221300-9), квасоля зелена спаржева (03221212-5), редис дайкон (03221110-0), салат Бостон (03221300-9), салат Родичіо (03221300-9), салат Ромен (03221300-9), салат Фрізе (03221300-9), селера (стебло) (03221300-9), топінамбур (03221120-3), фенхель (03221300-9), цибуля порей (03221113-1), капуста пекінська (03221400-0), салат Айсберг (03221300-9), салат Латук (03221310-2), яблука червоні солодкі (03222321-9), морква (03221112-4)
Мінімальний крок аукціону:
162 600,00 UAH
Початок аукціону:
29-05-2023, 11:01
+-
Документи
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Зміни ТД Салати зоопарк 19.05.23 (1).docx

SHA1:e4986a53ddb32d04ef88d9d95315b1dc2c967aed;SHA2-384:4ab2bf0ce145a3398119f039261cdb60b4c84aeca4964c0412d5229eec09dfb11c75a550e133a8d3eb84c533f67a277a;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:23-05-2023, 20:50:18
ТД Салати зоопарк 19.05.23.docx

SHA1:6233845aaeb1c2be61803e16130ff5fd4a27cc5a;SHA2-384:c5f5ba59309f860b887a39115e665e7e780431f52ebdd25cdd73f5c616ec07f7e79a6aaa36f9698ba1d135b6a5a2c7f5;Antivirus: ESET Antivirus

Видалено:19-05-2023, 15:29:03
Інші
ФайлСтанДата та час
ТД Салати зоопарк 19.05.23 нова.docx

SHA1:185cb8b3aff64b3e1be280ce350f91fd15288b38;SHA2-384:d1f4f676acbed5a81db36b41d32dafdc55219c4e5c33e3c60de357830b79fbafaf6bdbd242f6868b8ae2a4d5c834a927;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:23-05-2023, 20:50:17
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

артишок

270
кілограм
61058 Україна Харківська область місто Харків вулиця Сумська, 35
по 31-12-2023
03221330-8
Артишоки


батат

76
кілограм
61058 Україна Харківська область місто Харків вулиця Сумська, 35
по 31-12-2023
03221120-3
Бульбоплідні овочі


ендів білий

323
кілограм
61058 Україна Харківська область місто Харків вулиця Сумська, 35
по 31-12-2023
03221300-9
Листкові овочі


квасоля зелена спаржева

228
кілограм
61058 Україна Харківська область місто Харків вулиця Сумська, 35
по 31-12-2023
03221212-5
Квасоля стручкова


редис дайкон

200
кілограм
61058 Україна Харківська область місто Харків вулиця Сумська, 35
по 31-12-2023
03221110-0
Коренеплідні овочі


салат Бостон

152
кілограм
61058 Україна Харківська область місто Харків вулиця Сумська, 35
по 31-12-2023
03221300-9
Листкові овочі


салат Родичіо

299
кілограм
61058 Україна Харківська область місто Харків вулиця Сумська, 35
по 31-12-2023
03221300-9
Листкові овочі


салат Ромен

285
кілограм
61058 Україна Харківська область місто Харків вулиця Сумська, 35
по 31-12-2023
03221300-9
Листкові овочі


салат Фрізе

167
кілограм
61058 Україна Харківська область місто Харків вулиця Сумська, 35
по 31-12-2023
03221300-9
Листкові овочі


селера (стебло)

178
кілограм
61058 Україна Харківська область місто Харків вулиця Сумська, 35
по 31-12-2023
03221300-9
Листкові овочі


топінамбур

72
кілограм
61058 Україна Харківська область місто Харків вулиця Сумська, 35
по 31-12-2023
03221120-3
Бульбоплідні овочі


фенхель

176
кілограм
61058 Україна Харківська область місто Харків вулиця Сумська, 35
по 31-12-2023
03221300-9
Листкові овочі


цибуля порей

135
кілограм
61058 Україна Харківська область місто Харків вулиця Сумська, 35
по 31-12-2023
03221113-1
Цибуля


капуста пекінська

2662
кілограм
61058 Україна Харківська область місто Харків вулиця Сумська, 35
по 31-12-2023
03221400-0
Капустяні овочі


салат Айсберг

1787
кілограм
61058 Україна Харківська область місто Харків вулиця Сумська, 35
по 31-12-2023
03221300-9
Листкові овочі


салат Латук

1280
кілограм
61058 Україна Харківська область місто Харків вулиця Сумська, 35
по 31-12-2023
03221310-2
Салат латук


яблука червоні солодкі

16466
кілограм
61058 Україна Харківська область місто Харків вулиця Сумська, 35
по 31-12-2023
03222321-9
Яблука


морква

38500
кілограм
61058 Україна Харківська область місто Харків вулиця Сумська, 35
по 31-12-2023
03221112-4
Морква


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШУЛЬГІНОВ ОЛЕГ ІВАНОВИЧ   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , 61034, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КАШУБИ, будинок 3, квартира 28, , Шульгінов Олег Іванович
Остаточна пропозиція:
3 800 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 298 815,80 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
31-05-2023, 23:07
Період подачі оскарження:
по 06-06-2023, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-05-19-010849-a-c1
Номер договору:
Т-23/03220000-9/2
Дата підписання договору:
06-06-2023, 13:00
Строк дії договору:
з 06-06-2023 по 31-12-2023
Ціна договору до змін:
3 800 000,00 UAH
Ціна договору до змін без ПДВ:
3 800 000,00 UAH
3 800 000,00 UAH
Ціна договору
3 800 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
2 937 345,20 UAH
Ціна договору після внесення змін
2 937 345,20 UAH
Ціна договору після внесення змін без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП ПРОЗОРОВА ОЛЕКСАНДРА МИХАЙЛІВНА   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Маковського, будинок 11, 61090, ПРОЗОРОВА ОЛЕКСАНДРА МИХАЙЛІВНА
Остаточна пропозиція:
3 496 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 848 200,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 06-06-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 30-05-23, 11:32:53
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ФОП ПрозоровоїО.М. Керуючись вимогами п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 р. № 471) під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Прозорової О.М. виявлені наступні невідповідності: • Не надано гарантійний лист щодо достовірності наданої інформації в тендерній пропозиції передбачений п. 1 «Зміст і подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано гарантійний лист-підтвердження щодо того, що уся інформація, яка викладена у тендерній документації Замовника є зрозумілою та не вимагає додаткових роз’яснень передбачений п. 1 «Зміст і подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано інформацію про наявність/відсутність інформації, яка визнана конфіденційною передбачену п. 1 «Зміст і подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту - рефрижератори не менше двох одиниць із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобупередбачену п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізований автотранспорт передбачені п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України передбачений п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано відомості/або довідка з ЄДРПОУ щодо Перевізника (для юридичних осіб), довідка Головного управління статистики щодо Перевізника (для перевізників фізичних осіб-підприємців) передбачені п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування, яке видане тій особі, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету тендеру повідомлений в таблиці спеціалізований автотранспортпередбачене п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ; • не надано інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі передбачену п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано правовстановлюючий документ на потужності (у разі використання власних потужностей) або документ (договір) щодо правових підстав задіювання потужності (об’єкту) в процесі обігу предмету тендерупередбаченй п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів передбачене п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, а саме: про наявність водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, вантажниківпередбачену п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано трудові книжки всіх вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, або витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхуванняпередбачені п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надані особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) всіх вказаних водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажниківпередбачені п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано сканкопія оригіналу посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом водіїв, які будуть залучені для доставки предмета закупівліпередбачена п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано документи, що підтверджують проходження навчання всіх вказаних працівників з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктівпередбачені п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано на осіб, які будуть залучені для доставки та супроводження предмету закупівлі (водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників) документ, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації: міжнародний або внутрішній сертифікат, або іноземний сертифікат, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією з вакцин, які включені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатку Порталу Дія (Дія) (сертифікат має бути чинний станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій) або документ про одужання особи від зазначеної хворобипередбачений п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано сканкопію оригіналу сертифікату ISO/PAS 45005:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій» виданий на Учасника, якщо він залучає власних працівників для доставки та супроводження предмету закупівлі або на суб’єкта господарювання, який залучається Учасником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівліпередбачений п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано аналогічний договір, що підтверджує досвід постачання Учасником овочів та/або фруктів до кінцевого споживачапередбаченй п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано документ, що підтверджує проведення дезінфекції спеціалізованого автотранспорту передбачений п. 6 «Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано сертифікат дезінфектора на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) на діяльність з дезінфекціїпередбачений п. 6 «Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надані акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту, за останніх три місяці до дати подання тендерної пропозиції передбачені п. 6 «Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано сертифікат калібрування: вимірювач-регулятор (термометр контактний показуючий) до холодильної установки, встановлений на автомобілі передбачений п. 6 «Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано сертифікат калібрування: устаткування для відтворення кліматичних факторів (холодильна установка, встановлена на автомобілі) передбачений п. 6 «Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано договір про повну матеріальну відповідальність експедитора транспортногопередбачений п. 6 «Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснiхарактеристики предмета закупiвлi» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано сканкопію оригіналу сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) Учасника або особи яка фактично використовує (використовуватиме) спеціалізований автотранспортпередбачений п. 6 «Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано чинний сертифікат учасника або особа, яка фактично використовує (використовуватиме) потужності (об’єкт) та спеціалізований автотранспорт для обігу предмету закупівлі, який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» та/або ISO 22000:2018 «FoodSafetyManagementSystems-Requirementsforanyorganizationinthefoodchain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга») або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги” передбачений п. 6 «Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано документ учасника про державну реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів щодо виду діяльності – реалізація передбачений п. 3 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано сканкопію оригіналу довідки з обслуговуючого(чих) банку(ків) про відсутність простроченої заборгованості по кредитах та позиках не раніше дати оголошення закупівлі передбачену п. 3 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі ФОП Прозорова О.М. протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення,для усуненнявиявлених невідповідностейповинна шляхом завантаженнячерез електронну систему закупівель подати наступні документи: • Гарантійний лист щодо достовірності наданої інформації в тендерній пропозиції; • гарантійний лист-підтвердження щодо того, що уся інформація, яка викладена у тендерній документації Замовника є зрозумілою та не вимагає додаткових роз’яснень; • інформацію про наявність/відсутність інформації, яка визнана конфіденційною; • інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту - рефрижератори не менше двох одиниць із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу; • свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізований автотранспорт; • чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України; • відомості/або довідка з ЄДРПОУ щодо Перевізника (для юридичних осіб), довідка Головного управління статистики щодо Перевізника (для перевізників фізичних осіб-підприємців); • рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування, яке видане тій особі, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету тендеру повідомлений в таблиці спеціалізований автотранспорт; • інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі згідно додатку № 7; • правовстановлюючий документ на потужності (у разі використання власних потужностей) або документ (договір) щодо правових підстав задіювання потужності (об’єкту) в процесі обігу предмету тендеру; • рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів; • інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, а саме: про наявність водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, вантажників; • трудові книжки всіх вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, або витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування; • особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) всіх вказаних водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників; • сканкопія оригіналу посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом водіїв, які будуть залучені для доставки предмета закупівлі; • документи, що підтверджують проходження навчання всіх вказаних працівників з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів; • на осіб, які будуть залучені для доставки та супроводження предмету закупівлі (водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників) надати документ, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації: міжнародний або внутрішній сертифікат, або іноземний сертифікат, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією з вакцин, які включені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатку Порталу Дія (Дія) (сертифікат має бути чинний станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій) або документ про одужання особи від зазначеної хвороби; • сканкопію оригіналу сертифікату ISO/PAS 45005:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій» виданий на Учасника, якщо він залучає власних працівників для доставки та супроводження предмету закупівлі або на суб’єкта господарювання, який залучається Учасником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі; • аналогічний договір, що підтверджує досвід постачання Учасником овочів та/або фруктів до кінцевого споживача; • документ, що підтверджує проведення дезінфекції спеціалізованого автотранспорту; • сертифікат дезінфектора на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) на діяльність з дезінфекції; • акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту, за останніх три місяці до дати подання тендерної пропозиції; • сертифікат калібрування: вимірювач-регулятор (термометр контактний показуючий) до холодильної установки, встановлений на автомобілі; • сертифікат калібрування: устаткування для відтворення кліматичних факторів (холодильна установка, встановлена на автомобілі); • договір про повну матеріальну відповідальність експедитора транспортного; • сканкопію оригіналу сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) Учасника або особи яка фактично використовує (використовуватиме) спеціалізований автотранспорт; • чинний сертифікат учасника або особи, яка фактично використовує (використовуватиме) потужності (об’єкт) та спеціалізований автотранспорт для обігу предмету закупівлі, який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» та/або ISO 22000:2018 «FoodSafetyManagementSystems-Requirementsforanyorganizationinthefoodchain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга») або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”; • документ учасника про державну реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів щодо виду діяльності – реалізація; • сканкопію оригіналу довідки з обслуговуючого(чих) банку(ків) про відсутність простроченої заборгованості по кредитах та позиках не раніше дати оголошення закупівлі. У разі якщо учасник процедури закупівлі не виправить виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції, він буде відхилений на підставі абз. 5 ч. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 р. № 471).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 31-05-23, 11:32:53

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП ПРОЗОРОВА ОЛЕКСАНДРА МИХАЙЛІВНА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 496 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 848 200,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШУЛЬГІНОВ ОЛЕГ ІВАНОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 800 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 298 815,80 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ