Період оскарження умов закупівлі - по 25-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-05-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 28-05-2023, 00:00
артишок (03221330-8), батат (03221120-3), ендів білий (03221300-9), квасоля зелена спаржева (03221212-5), редис дайкон (03221110-0), салат Бостон (03221300-9), салат Родичіо (03221300-9), салат Ромен (03221300-9), салат Фрізе (03221300-9), селера (стебло) (03221300-9), топінамбур (03221120-3), фенхель (03221300-9), цибуля порей (03221113-1), капуста пекінська (03221400-0), салат Айсберг (03221300-9), салат Латук (03221310-2), яблука червоні солодкі (03222321-9), морква (03221112-4)
ID закупівлі: b285086809b14b0e98998b7ded54fa73
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 5 420 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 162 600,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальна організація «Харківський зоологічний парк» |
ЄДРПОУ: | 02220881 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Каріна Борисівна Детюк |
Телефон: | +380577054487 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61058, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Сумська, буд. 35 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ФОП ПрозоровоїО.М. Керуючись вимогами п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 р. № 471) під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Прозорової О.М. виявлені наступні невідповідності: • Не надано гарантійний лист щодо достовірності наданої інформації в тендерній пропозиції передбачений п. 1 «Зміст і подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано гарантійний лист-підтвердження щодо того, що уся інформація, яка викладена у тендерній документації Замовника є зрозумілою та не вимагає додаткових роз’яснень передбачений п. 1 «Зміст і подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано інформацію про наявність/відсутність інформації, яка визнана конфіденційною передбачену п. 1 «Зміст і подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту - рефрижератори не менше двох одиниць із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобупередбачену п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізований автотранспорт передбачені п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України передбачений п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано відомості/або довідка з ЄДРПОУ щодо Перевізника (для юридичних осіб), довідка Головного управління статистики щодо Перевізника (для перевізників фізичних осіб-підприємців) передбачені п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування, яке видане тій особі, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету тендеру повідомлений в таблиці спеціалізований автотранспортпередбачене п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ; • не надано інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі передбачену п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано правовстановлюючий документ на потужності (у разі використання власних потужностей) або документ (договір) щодо правових підстав задіювання потужності (об’єкту) в процесі обігу предмету тендерупередбаченй п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів передбачене п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, а саме: про наявність водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, вантажниківпередбачену п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано трудові книжки всіх вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, або витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхуванняпередбачені п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надані особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) всіх вказаних водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажниківпередбачені п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано сканкопія оригіналу посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом водіїв, які будуть залучені для доставки предмета закупівліпередбачена п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано документи, що підтверджують проходження навчання всіх вказаних працівників з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктівпередбачені п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано на осіб, які будуть залучені для доставки та супроводження предмету закупівлі (водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників) документ, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації: міжнародний або внутрішній сертифікат, або іноземний сертифікат, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією з вакцин, які включені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатку Порталу Дія (Дія) (сертифікат має бути чинний станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій) або документ про одужання особи від зазначеної хворобипередбачений п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано сканкопію оригіналу сертифікату ISO/PAS 45005:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій» виданий на Учасника, якщо він залучає власних працівників для доставки та супроводження предмету закупівлі або на суб’єкта господарювання, який залучається Учасником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівліпередбачений п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано аналогічний договір, що підтверджує досвід постачання Учасником овочів та/або фруктів до кінцевого споживачапередбаченй п. 5 «Квалiфiкацiйнiкритерiї до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано документ, що підтверджує проведення дезінфекції спеціалізованого автотранспорту передбачений п. 6 «Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано сертифікат дезінфектора на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) на діяльність з дезінфекціїпередбачений п. 6 «Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надані акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту, за останніх три місяці до дати подання тендерної пропозиції передбачені п. 6 «Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано сертифікат калібрування: вимірювач-регулятор (термометр контактний показуючий) до холодильної установки, встановлений на автомобілі передбачений п. 6 «Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано сертифікат калібрування: устаткування для відтворення кліматичних факторів (холодильна установка, встановлена на автомобілі) передбачений п. 6 «Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано договір про повну матеріальну відповідальність експедитора транспортногопередбачений п. 6 «Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснiхарактеристики предмета закупiвлi» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано сканкопію оригіналу сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) Учасника або особи яка фактично використовує (використовуватиме) спеціалізований автотранспортпередбачений п. 6 «Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано чинний сертифікат учасника або особа, яка фактично використовує (використовуватиме) потужності (об’єкт) та спеціалізований автотранспорт для обігу предмету закупівлі, який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» та/або ISO 22000:2018 «FoodSafetyManagementSystems-Requirementsforanyorganizationinthefoodchain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга») або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги” передбачений п. 6 «Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано документ учасника про державну реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів щодо виду діяльності – реалізація передбачений п. 3 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації; • не надано сканкопію оригіналу довідки з обслуговуючого(чих) банку(ків) про відсутність простроченої заборгованості по кредитах та позиках не раніше дати оголошення закупівлі передбачену п. 3 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі ФОП Прозорова О.М. протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення,для усуненнявиявлених невідповідностейповинна шляхом завантаженнячерез електронну систему закупівель подати наступні документи: • Гарантійний лист щодо достовірності наданої інформації в тендерній пропозиції; • гарантійний лист-підтвердження щодо того, що уся інформація, яка викладена у тендерній документації Замовника є зрозумілою та не вимагає додаткових роз’яснень; • інформацію про наявність/відсутність інформації, яка визнана конфіденційною; • інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту - рефрижератори не менше двох одиниць із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу; • свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізований автотранспорт; • чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України; • відомості/або довідка з ЄДРПОУ щодо Перевізника (для юридичних осіб), довідка Головного управління статистики щодо Перевізника (для перевізників фізичних осіб-підприємців); • рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування, яке видане тій особі, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету тендеру повідомлений в таблиці спеціалізований автотранспорт; • інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі згідно додатку № 7; • правовстановлюючий документ на потужності (у разі використання власних потужностей) або документ (договір) щодо правових підстав задіювання потужності (об’єкту) в процесі обігу предмету тендеру; • рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів; • інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, а саме: про наявність водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, вантажників; • трудові книжки всіх вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, або витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування; • особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) всіх вказаних водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників; • сканкопія оригіналу посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом водіїв, які будуть залучені для доставки предмета закупівлі; • документи, що підтверджують проходження навчання всіх вказаних працівників з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів; • на осіб, які будуть залучені для доставки та супроводження предмету закупівлі (водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників) надати документ, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації: міжнародний або внутрішній сертифікат, або іноземний сертифікат, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією з вакцин, які включені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатку Порталу Дія (Дія) (сертифікат має бути чинний станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій) або документ про одужання особи від зазначеної хвороби; • сканкопію оригіналу сертифікату ISO/PAS 45005:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій» виданий на Учасника, якщо він залучає власних працівників для доставки та супроводження предмету закупівлі або на суб’єкта господарювання, який залучається Учасником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі; • аналогічний договір, що підтверджує досвід постачання Учасником овочів та/або фруктів до кінцевого споживача; • документ, що підтверджує проведення дезінфекції спеціалізованого автотранспорту; • сертифікат дезінфектора на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) на діяльність з дезінфекції; • акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту, за останніх три місяці до дати подання тендерної пропозиції; • сертифікат калібрування: вимірювач-регулятор (термометр контактний показуючий) до холодильної установки, встановлений на автомобілі; • сертифікат калібрування: устаткування для відтворення кліматичних факторів (холодильна установка, встановлена на автомобілі); • договір про повну матеріальну відповідальність експедитора транспортного; • сканкопію оригіналу сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) Учасника або особи яка фактично використовує (використовуватиме) спеціалізований автотранспорт; • чинний сертифікат учасника або особи, яка фактично використовує (використовуватиме) потужності (об’єкт) та спеціалізований автотранспорт для обігу предмету закупівлі, який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» та/або ISO 22000:2018 «FoodSafetyManagementSystems-Requirementsforanyorganizationinthefoodchain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга») або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”; • документ учасника про державну реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів щодо виду діяльності – реалізація; • сканкопію оригіналу довідки з обслуговуючого(чих) банку(ків) про відсутність простроченої заборгованості по кредитах та позиках не раніше дати оголошення закупівлі. У разі якщо учасник процедури закупівлі не виправить виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції, він буде відхилений на підставі абз. 5 ч. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 р. № 471).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.