Період оскарження умов закупівлі - по 24-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 3b913bccf13741679b667748dfcf944a
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 23 100,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 115,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВЕЛИКОДИМЕРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕЛИКОДИМЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 22207996 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анастасія Павленко |
| Телефон: | +380936766325 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 07442, Україна, Київська область,Броварський район, смт. Велика Димерка, вул. Заліська, будинок 3 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (відповідно до пункту 43 Особливостей). При проведенні кваліфікації Учасника Замовником були виявлені наступні невідповідності: 1. Відповідно до вимог щодо оформлення документів тендерної пропозиції Учасника, що викладені в Додатку 1 до тендерної документації, а саме: Усі довідки учасника повинні бути надані на відповідних бланках (за наявності), мати вихідний номер та дату, затверджені підписом уповноваженої особи та скріплені печаткою; вимога щодо відбитку печатки не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством. Учасником було подано у складі своєї тендерної пропозиції файл у форматі ПДФ під назвою «1_1 Дов_дка про автотранспорт» без підпису Директора ТОВ «Руол Стандарт». Просимо усунути виявлені невідповідності шляхом завантаження документу, який буде затверджений підписом та печаткою керівника. 2. Відповідно до пп 2.3 таблиці 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати: Працівники учасника, зазначені в довідці, що задіяні в обігу продуктів (водій, експедитор транспортний, вантажник, комірники та інші), також повинні мати особисті медичні книжки, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 року №559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок». На підтвердження даної вимоги, учасником в тендерній пропозиції необхідно надати скан копії оригіналів особистих медичних книжок працівників (форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена Наказом МОЗ України від 21.02.2013 р. №150). Учасник надав необхідні документи, але, відповідно до інформації, зазначеної в медичних книжках працівників, дата наступного проходження медичного огляду мала би бути 22.05.2023 року, тобто дані документи вже не були дійсні на дату подання Учасником своєї тендерної пропозиції. Просимо усунути виявлені невідповідності наступним чином, а саме: завантажити в електронну систему закупівель медичні книжки працівників, вказаних в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з відміткою про проходження планового медичного огляду після 22.05.2023 року. 3. Відповідно до п 3 таблиці 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати: «3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір постачання продуктів харчування за кодом ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи "Єдиного закупівельного словника" 3.2 Учасник повинен надати не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі та з усіма додатками, які є його невід’ємною частиною. 3.3 На підтвердження виконання договору, зазначеного в довідці, необхідно надати копії документів (наприклад: акти прийому - передачі, накладні або інші рівноцінні за змістом документи), що підтверджують факт хоча б однієї поставки продуктів харчування за договором (не менше одного підтверджуючого документа). 3.4 Надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, про належне виконання цього договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору. Лист відгук повинен бути оформлений належним чином: містити вихідний номер та дату. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.» Учасником було надано аналогічний договір з усіма необхідними документами та довідку в довільній формі на закупівлю «Картопля, горох сушений (Код ДК 021:2015:03210000-6 ) Зернові культури та картопля», що не відповідає предмету закупівлі. Просимо усунути виявлені невідповідності наступним чином, а саме: завантажити в електронну систему необхідні підтверджувальні документи, що відповідають предмету закупівлі. 4. Відповідно до пункту 6 таблиці 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати: Цінову пропозицію електронних закупівель (цінова пропозиція зазначена у додатку № 4 до тендерної документації), в якій вказана ціна з/без ПДВ. В ціну товару включаються витрати на сплату податків та інших обов’язкових платежів, відповідно до чинного законодавства, тощо. Учасник надав у складі своєї тендерної пропозиції Цінову пропозицію, вих. №310/04 від 24 квітня 2023 року. Враховуючи те, що відкриті торги були оголошені 19 травня 2023 року, цінова пропозиція УЧАСНИКА не може бути датована раніше, ніж була оголошена дана закупівля. Просимо усунути виявлені невідповідності, шляхом завантаження в електронну систему закупівель виправленого документу
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.