Закупівлю оголошено - 18-05-2023, 17:54. Дата останніх змін - 08-06-2023, 09:57

ДК 021:2015 (CPV) – 15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні (Набір продуктів харчування)

Закупівля:UA-2023-05-18-015069-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-05-18-004743-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-05-2023, 17:54
по 25-05-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-05-2023, 17:54
по 28-05-2023, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Не буде проводитись

Період оскарження умов закупівлі - по 25-05-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-05-2023, 00:00

Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 28-05-2023, 00:00

ID закупівлі: d6d121a6f08745688a561e3aeea4ce34

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:7 553 250,00 UAH (з ПДВ)
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:150 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Черкаський міський центр соціальних служб
ЄДРПОУ:22791479 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Кобозова
Телефон:+380974140046
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
18002, Україна, Черкаська область,м. Черкаси, вул. Благовісна, 170
4


Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 17:54:23
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 17:54:23
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 17:54:23
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 17:54:23
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 17:54:23
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 17:54:23
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 17:54:23
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 17:54:23
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 17:54:23
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 17:54:23
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 18-05-2023, 17:54:23
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 17:54:23
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 17:54:23
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту ДК 021:2015 (CPV) – 15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні (Набір продуктів харчування)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі – гарантія, банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі – банк-гарант) (а саме – уповноваженої на підпис банківської гарантії особи банка-гаранта) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена та відповідати, зокрема, вимогам: постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», з урахуванням вимог встановлених тендерною документацією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (а саме – уповноваженої особи банка-гаранта на підпис відповідного документа, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію) (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є голова правління – його повноваження повинні бути підтверджені статутом (витягом зі статуту або іншим установчим документом банку) з накладенням КЕП банку, а також документом, згідно з яким такого голову правління було призначено на посаду, з накладенням КЕП банку. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 150 000,00 гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення даного тендеру, опублікованому в електронній системі закупівель. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено про зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару суму банківської гарантії протягом 5 робочих (або банківських; робочі чи банківські дні – визначається згідно з умовами даної ТД) днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Крім інших, обов'язковими реквізитами банківської гарантії є: сума гарантії (що має бути зазначена цифрами і словами, назва валюти - словами), дата початку строку дії гарантії (має бути зазначено дату видачі гарантії або дата набрання нею чинності), дата закінчення строку дії гарантії, назва предмета закупівлі/частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі, строк сплати коштів за гарантією (має бути конкретно зазначено в робочих днях), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі «UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X». Гарантія повинна містити зобов’язання банку-гаранту у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 2 пункту 3 розділу ІІІ ТД, відшкодувати (сплатити) на рахунок замовника (бенефіціара) кошти (протягом 5 банківських днів) у розмірі забезпечення тендерної пропозиції, визначеному в ТД. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку, що підтверджує перерахування грошових коштів покриття. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії.
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 17:54:23
Способи підтвердження:
Документ
електронна банківська гарантія , Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена та відповідати, зокрема, вимогам: постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», з урахуванням вимог встановлених тендерною документацією.
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Примітки до закупівлі
Вид предмету закупівлі:
Товари
+-
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
sign.p7s

SHA1:e8f3b7625a587c8ac107aad8723c69653e82f9ae;SHA2-384:81b6e92e93a8797018632df4a36bac34f651204ed89b5d30475a1b18364cc533d1a04b2b2fae0873c10867f21e955427;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:23-05-2023, 14:21:15
sign.p7s

SHA1:eaba7aea4a4bf10729ea68e728681ae96e47ce78;SHA2-384:373b035bb6905abf3a63495a123dceb962cdbe9b6c1cca11543a3dbb04f0c5bd3af8da2ca658a3f542fd3f730cafa6d1;Antivirus: ESET Antivirus

Видалено:18-05-2023, 18:02:14
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Зміни прод харч.docx

SHA1:e61b615ecb100985b0bc62ee301c5613d23fa850;SHA2-384:6396a54adda0fb00f459c62eba4e02e02443bb5271d5c1558958a30a5c57e41d9be07f4587db3cdc0e53a11b588bb74b;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:23-05-2023, 14:18:34
ТД прод харч.docx

SHA1:ad692d97cf9c8bfe32c7596010fd48d08bb9844e;SHA2-384:48a7316d3446b03562f7bb78c9fddb4e22d60d0c28c7e7c4820318438d8f796c1f48734e9c1917e4196722d1a57c1072;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:18-05-2023, 17:54:24
ТД прод харч зі змінами.docx

SHA1:d1167a116a8237b4a55d0933b57854e82a65f134;SHA2-384:2b3ec26865d1330ada13b8223816aee3475f5a14717d14720271188ecd48cf69839824229fff30012d6a5416a69428dc;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:23-05-2023, 14:18:34
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+ -
Завершено
ДК 021:2015 (CPV) – 15890000-3 ...
7 553 250,00 UAH (з ПДВ)
Завершено
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
10
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота):
ДК 021:2015 (CPV) – 15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні (Набір продуктів харчування)
Ідентифікатор (лота):
462c7cf3769b465d9acd0ce7fd1962db
Забезпечення тендерної пропозиції:
150 000,00 UAH
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Набір продуктів харчування

5000
штуки
18001 Україна Черкаська область місто Черкаси вул. Благовісна, 170
по 31-12-2023
15890000-3
Продукти харчування та сушені продукти різні


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул.Сагайдачного гетьмана, будинок 257, офіс 2, 18030, Я. Олексієнко
Остаточна пропозиція:
7 550 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
01-06-2023, 16:03
Період подачі оскарження:
по 07-06-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 31-05-23, 14:31:08
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА" процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією. Керуючись п.40. особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА" процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА" процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1.Згідно п. 1.6 ч.1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист, яким учасник гарантує, що вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів з посиланням на норми чинного законодавства. В наданому у складі тендерної пропозиції учасником гарантійному листі, яким він гарантує, що вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів відсутні посилання на норми чинного законодавства, як вимагалося згідно п. 1.6 ч.1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. На усунення даної невідповідності надати гарантійний лист, яким учасник гарантує, що вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів з посиланням на норми чинного законодавства. 2. Згідно п.1 ч.5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник у складі ТП повинен надати: - довідку у довільній формі з інформацією про наявність складських приміщень, транспортних засобів та обладнання, які учасник планує залучати під час здійснення поставки предмета закупівлі, із обов’язковим зазначенням у ній найменування, кількості, правових підстав користування. Для підтвердження інформації, що викладена у довідці надати наступні документи: - копії документів, чинних до кінця 2023 року, що підтверджують правові підстави проведення дезінфекції складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що закуповується, разом з копією останнього акту проведення дезінфекції; Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку у довільній формі з інформацією про наявність складських приміщень (складські приміщення, камери з холодильним та морозильним обладнанням, розташовані за адресою: м. Черкаси, вул. О. Панченка, 13/2, загальною площею – 96 м.кв.), транспортних засобів (транспортний засіб марки Mercedes-Benz 410D, вантажний – спеціалізований фургон -рефрижератор, 1995 року випуску, номер кузова WDB6114181P370294, державний номер СА4387ІЕ) та обладнання, які учасник планує залучати під час здійснення поставки предмета закупівлі, із обов’язковим зазначенням у ній найменування, кількості, правових підстав користування. На підтвердження правових підстав проведення дезінфекції складських приміщень та транспортних засобів, учасником в складі тендерної пропозиції надано договір № 19/01 від 19.01.2023 року на проведення дезінфекції, дезінсекції, дератизації складських приміщень та дезінфекції автотранспорту та акт здачі – приймання виконаних робіт № 9 до договору № 19/01 від 19.01.2023 року на проведення дезінфекції, дезінсекції, дератизації складських приміщень та дезінфекції автотранспорту. Відповідно до п.1.1. зазначеного договору виконавець зобов’язався відповідно до умов цього договору виконати роботи (дезінфекція, дератизація, дезінсекція) на об’єктах Замовника: - складські приміщення, камери з холодильним та морозильним обладнанням, розташовані за адресою: м. Черкаси, вул. Гетьмана Сагайдачного (Ватутіна), 257, загальною площею- 105,2 м.кв. - складські приміщення, камери з холодильним та морозильним обладнанням, розташовані за адресою: м. Черкаси, вул. О. Панченка, 13/2, загальною площею – 96 м.кв. - транспортний засіб марки Mercedes-Benz 410D, вантажний – спеціалізований фургон -рефрижератор, 1995 року випуску, номер кузова WDB6114181P370294, державний номер СА4387ІЕ; - транспортний засіб марки Mercedes-Benz 809R34, спеціалізований вантажний фургон -рефрижератор, 1995 року випуску, номер кузова WDB6730121К083269, державний номер СА4791ВХ; Згідно акту здачі – приймання виконаних робіт № 9 до договору № 19/01 від 19.01.2023 року на проведення дезінфекції, дезінсекції, дератизації складських приміщень та дезінфекції автотранспорту інформації Замовник не може ідентифікувати, на якому саме із зазначених у договорі № 19/01 від 19.01.2023 року складських приміщеннях були проведені роботи з дезінфекції. На усунення даної невідповідності надати - копію останнього акту проведення дезінфекції складських приміщень на підтвердження інформації, що викладена у довідці про наявність складських приміщень, транспортних засобів та обладнання, які учасник планує залучати під час здійснення поставки предмета закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-06-23, 14:31:08
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-05-18-015069-a-b1
Номер договору:
76
Дата підписання договору:
07-06-2023, 09:53
Строк дії договору:
з 07-06-2023 по 31-12-2023
7 550 000,00 UAH
Ціна договору
7 550 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
7 550 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
Гарантія 5082-22-33.7z, електронна банківська гарантія

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ