Період оскарження умов закупівлі - по 25-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-05-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 28-05-2023, 00:00
ID закупівлі: d6d121a6f08745688a561e3aeea4ce34
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 7 553 250,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 150 000,00 UAH |
Замовник: | Черкаський міський центр соціальних служб |
ЄДРПОУ: | 22791479 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Кобозова |
Телефон: | +380974140046 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська область,м. Черкаси, вул. Благовісна, 170 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА" процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією. Керуючись п.40. особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА" процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА" процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1.Згідно п. 1.6 ч.1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист, яким учасник гарантує, що вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів з посиланням на норми чинного законодавства. В наданому у складі тендерної пропозиції учасником гарантійному листі, яким він гарантує, що вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів відсутні посилання на норми чинного законодавства, як вимагалося згідно п. 1.6 ч.1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. На усунення даної невідповідності надати гарантійний лист, яким учасник гарантує, що вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів з посиланням на норми чинного законодавства. 2. Згідно п.1 ч.5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник у складі ТП повинен надати: - довідку у довільній формі з інформацією про наявність складських приміщень, транспортних засобів та обладнання, які учасник планує залучати під час здійснення поставки предмета закупівлі, із обов’язковим зазначенням у ній найменування, кількості, правових підстав користування. Для підтвердження інформації, що викладена у довідці надати наступні документи: - копії документів, чинних до кінця 2023 року, що підтверджують правові підстави проведення дезінфекції складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що закуповується, разом з копією останнього акту проведення дезінфекції; Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку у довільній формі з інформацією про наявність складських приміщень (складські приміщення, камери з холодильним та морозильним обладнанням, розташовані за адресою: м. Черкаси, вул. О. Панченка, 13/2, загальною площею – 96 м.кв.), транспортних засобів (транспортний засіб марки Mercedes-Benz 410D, вантажний – спеціалізований фургон -рефрижератор, 1995 року випуску, номер кузова WDB6114181P370294, державний номер СА4387ІЕ) та обладнання, які учасник планує залучати під час здійснення поставки предмета закупівлі, із обов’язковим зазначенням у ній найменування, кількості, правових підстав користування. На підтвердження правових підстав проведення дезінфекції складських приміщень та транспортних засобів, учасником в складі тендерної пропозиції надано договір № 19/01 від 19.01.2023 року на проведення дезінфекції, дезінсекції, дератизації складських приміщень та дезінфекції автотранспорту та акт здачі – приймання виконаних робіт № 9 до договору № 19/01 від 19.01.2023 року на проведення дезінфекції, дезінсекції, дератизації складських приміщень та дезінфекції автотранспорту. Відповідно до п.1.1. зазначеного договору виконавець зобов’язався відповідно до умов цього договору виконати роботи (дезінфекція, дератизація, дезінсекція) на об’єктах Замовника: - складські приміщення, камери з холодильним та морозильним обладнанням, розташовані за адресою: м. Черкаси, вул. Гетьмана Сагайдачного (Ватутіна), 257, загальною площею- 105,2 м.кв. - складські приміщення, камери з холодильним та морозильним обладнанням, розташовані за адресою: м. Черкаси, вул. О. Панченка, 13/2, загальною площею – 96 м.кв. - транспортний засіб марки Mercedes-Benz 410D, вантажний – спеціалізований фургон -рефрижератор, 1995 року випуску, номер кузова WDB6114181P370294, державний номер СА4387ІЕ; - транспортний засіб марки Mercedes-Benz 809R34, спеціалізований вантажний фургон -рефрижератор, 1995 року випуску, номер кузова WDB6730121К083269, державний номер СА4791ВХ; Згідно акту здачі – приймання виконаних робіт № 9 до договору № 19/01 від 19.01.2023 року на проведення дезінфекції, дезінсекції, дератизації складських приміщень та дезінфекції автотранспорту інформації Замовник не може ідентифікувати, на якому саме із зазначених у договорі № 19/01 від 19.01.2023 року складських приміщеннях були проведені роботи з дезінфекції. На усунення даної невідповідності надати - копію останнього акту проведення дезінфекції складських приміщень на підтвердження інформації, що викладена у довідці про наявність складських приміщень, транспортних засобів та обладнання, які учасник планує залучати під час здійснення поставки предмета закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.