Період оскарження умов закупівлі - по 22-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-05-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
ID закупівлі: 1262b648d180483aa394567185f442d3
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 112 600,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА" СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 34592931 Досьє YouControl |
Сайт: | http://fondpp.sumy.ua/ |
Контактна особа: | Геннадій Жуков |
Телефон: | +380506034784 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40000, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Кооперативна, буд. 3 |
Замовник(и): | Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Сумська обласна клінічна лікарня" |
1 |
1. Відповідно до пункту 38 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (із змінами внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495, від 17.02.2023 № 157) (далі – Особливості), замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1) При перевірці документів доданих до тендерної пропозиції учасника ТОВ "Сумська Паляниця" (Код ЄДРПОУ 36572867) встановлено: Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» в тендерній документації Замовником встановлено один із кваліфікаційних критеріїв: «2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», для підтвердження якої учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: «2.1. Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (подається Учасником у відповідності до Таблиці 2), за підписом уповноваженої посадової особи, в якій повинна міститись інформація про наявність у Учасника обов’язкового обладнання, необхідного для виконання договору». Учасником ТОВ "Сумська Паляниця" (Код ЄДРПОУ 36572867) у складі тендерної пропозиції надано довідку «про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виробництва хліба та хлібобулочних виробів» від 22.05.2023 № 12/1109 на 6 арк, яка містить інформацію лише про хлібопекарське обладнання для виробництва хліба та хлібобулочних виробів. Разом із цим учасником ТОВ "Сумська Паляниця" (Код ЄДРПОУ 36572867) у зазначеній довідці не надано інформацію про наявність в Учасника процедури закупівлі обов’язкового обладнання, необхідного для виконання договору саме в частині забезпечення умов щодо «Транспортування продукції спеціалізованим автотранспортом», тобто про наявність спеціалізованого автотранспорту з обов’язковим зазначенням правового режиму користування (власне / орендоване / інше користування). Тобто, у складі тендерної пропозиції, поданої учасником ТОВ "Сумська Паляниця" (Код ЄДРПОУ 36572867) виявлено невідповідності. 2) Для усунення виявлених невідповідностей учасник має в терміни, визначені ст. 26 Закону шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: - надати оновлену Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у відповідності до Таблиці 2 до Додатку 2 до тендерної документації), за підписом уповноваженої посадової особи, в якій повинна міститись інформація про наявність у Учасника обов’язкового обладнання, необхідного для виконання договору, із зазначенням повної інформації щодо спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися поставка товару. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "Сумська Паляниця" (Код ЄДРПОУ 36572867) з урахуванням вимог пункту 40 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.