Період оскарження умов закупівлі - по 22-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-05-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 25-05-2023, 00:00
Код ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо (М’ясо яловичини охолоджене (напівтуші), 15111100-0 Яловичина) Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 15111100-0 Яловичина Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_МЯСО 2023", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. Застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%);
ID закупівлі: 7872869a35d0458d96ed9841408b8739
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 218 500,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Черкаській області" |
ЄДРПОУ: | 08734581 Досьє YouControl |
Сайт: | https://cherk-tmo.mvs.gov.ua |
Контактна особа: | Оксана Сергієць |
Телефон: | +380938268893 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 18009, Україна, Черкаська область,м. Черкаси, вул. Грузиненка, буд.1 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРАЙМ ТЕРРА» надано Акт від 14.04.2023 №9 складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно форми затвердженої Наказом Міністерства економіки України від 21.01.2022 року №143-22, складений Черкаським міським управлінням ГУ Держспоживслужби в Черкаській області (далі – Акт від 14.04.2023 №29). Учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надана інформація про наявність складського приміщення за адресою м.Черкаси вул.О.Панченка, 13/2. Екслуатаційний дозвіл №74-08-07 від 28.04.2023 на потужність холодильний склад за адресою м.Черкаси вул.О.Панченка, 13/2 – це документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку ТОВ «ПРАЙМ ТЕРРА» здійснювати визначену Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР діяльність із зберігання харчових продуктів тваринного походження; Відтак, на дату складання Акта від 14.04.2023 №29 оператором ринку ТОВ «ПРАЙМ ТЕРРА» не було посвідчено права, що дозволяє ТОВ «ПРАЙМ ТЕРРА» провадити діяльність із зберігання харчових продуктів тваринного походження на базі потужності за адресою м.Черкаси вул.О.Панченка, 13/2. Інформація про дату та номер експлуаційного дозволу потужності в Акті від 14.04.2023 №29 відсутня. Таким чином, Акт від 14.04.2023 №29 наданий у складі тендерної пропозиції не відповідає вимогам тендерної документації в частині вимоги надання учасником Акту, згідно форми затвердженої Наказом Міністерства економіки України від 21.01.2022 року №143-22, щодо складського (виробничого) приміщення, використання якого ДОЗВОЛЯЄ провадити діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, інформація про яке зазначено учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 1.2. У складі тендерної пропозиції відсутній оригінал або завірена копія Акту(-ів), складеного(-их) за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, згідно форми затвердженої Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року № 446, складеного компетентним органом. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації : Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до тендерної документації; -пункт 4, пункт 5, абзац десятий Розділу 2 Загальні вимоги щодо умов постачання (зберігання, транспортування) товару Додатку 2 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Оригінал або завірену копію Акту(-ів) складеного(-их) за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно форми затвердженої Наказом Міністерства економіки України від 21.01.2022 року №143-22, складеного компетентним органом. 3.2. Оригінал або завірену копію Акту(-ів), складеного(-их) за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, згідно форми затвердженої Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року № 446, складеного компетентним органом. Акти, що вимагаються в пунктах 3.1, 3.2 мають бути складені на ім’я учасника та щодо складського (виробничого) приміщення, використання якого дозволяє провадити діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, інформація про яке зазначено учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Вказані акти повинні бути видані не раніше 2022 року та мають засвідчувати відсутність порушень вимог чинного законодавства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відсутність подальшої потреби в закупівлі у зв’язку із укладанням договору на закупівлю м’яса із застосуванням електронного каталогу
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
01-08-2023, 00:00
Період оскарження:
з 21-07-2023, 13:03 по 01-08-2023, 00:00
Документи: