Період оскарження умов закупівлі - по 21-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 1334ca62818445ee9d21a6736c130918
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 75 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ШИШАЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 40177793 Досьє YouControl |
Сайт: | http://shyshacka.gromada.org.ua/viddil-osviti-shishackoi-selischnoi-radi-10-30-24-09-02-2022/ |
Контактна особа: | Тетяна Маслівець |
Телефон: | +380535291103 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 38000, Україна, Полтавська область,смт. Шишаки, вул. Небесної Сотні, буд. 9, кім. 3 |
1 |
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію Учасника ПП «ДІАДЕМА» та встановлено невідповідності в поданих документах, а саме: Замовником в тендерній документації вимагалося подання аналогічного договору із документами, що підтверджують його виконання. Учасником подано аналогічний договір №19/21 від 13.05.2021 року та додаткову угоду №1 від 10.09.2021 року, відповідно до яких сума договору становить 158040,00 грн. Накладні до цього Договору подано на суму 6506,76 грн. Таким чином, відсутні всі документи, які б підтверджували виконання Договору в повному обсязі. Відповідно до підрозділу 33 тендерної документації Замовником вимагається подання Учасником гарантійного листа про те, що кожна партія товару буде супроводжуватись документами, що підтверджують їх походження та якість, відповідність державним стандартам (експертний висновок про якість, декларація виробника, сертифікат походження тощо). Даний гарантійний лист відсутній в тендерній пропозиції Учасника. Відповідно до підрозділу 33 тендерної документації Замовником вимагається подання Учасником довідки довільної форми із зазначенням переліку потужностей (складських приміщень), які будуть використовуватися учасником для зберігання товару із наданням документів про право власності чи договорів оренди на відповідні об’єкти. ПП «Діадема» подали довідку, відповідно до якої в їх користуванні перебувають приміщення: нежитлове приміщення площею 422,8 м.кв., холодильні камери площами 24,8 м.кв., 14,5 м.кв., 6,0 м.кв. та 16,0 м.кв. Договір оренди подано щодо одного приміщення площею 422,8 м.кв. При цьому правовстановлюючі документи на решту приміщень відсутні в тендерній пропозиції Учасника. Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи вищезазначене, керуючись п.43 Особливостей, надати Учаснику строк на усунення невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель наступних документів: - видаткові накладні, що підтверджують виконання поданого аналогічного договору №19/21 від 13.05.2021 року в повному обсязі; - гарантійний лист про те, що кожна партія товару буде супроводжуватись документами, що підтверджують їх походження та якість, відповідність державним стандартам (експертний висновок про якість, декларація виробника, сертифікат походження тощо); - документи, що підтверджують право власності/користування на приміщення (холодильні камери), що зазначені в довідці про перелік потужностей (складських приміщень), які будуть використовуватися учасником для зберігання товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.