Період оскарження умов закупівлі - по 20-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 45ad8c8354274169aa6c8f7f4908fb2f
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 446 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 13 380,00 UAH |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 02125740 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Оберемчук Дмитро Володимирович |
Телефон: | 380672396837 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ" |
1 |
Відповідно до п. 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» замовником-ЦЗО під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Абз. 2 п.п. 8 п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що при поширенні персональних даних фізичної особи, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована відповідно до положень Закону тендерна пропозиція має містити згоду на обробку персональних даних. Відповідно до п.п. 2 п.2 Розділу 4 «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації: «При поданні інформації з зазначенням персональних даних суб’єкта персональних даних, Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист-згоду (Додаток №6) на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Учасник не надав згоду на обробку персональних даних на громадян Шарико Олена Анатоліївна та Назимко Наталія Олександрівна, персональні дані яких були поширені в даній тендерній пропозиції; 2) Додатком № 2 до тендерної документації «НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачено подання документів, а саме: а) «Якщо учасник не є виробником продукції, що є предметом закупівлі то він надає сканований оригінал договору з виробником продукції на постачання товару протягом 2023 року та/або гарантійний лист від виробника про постачання предмету закупівлі Учаснику впродовж 2023 року.» б) «З метою отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає документація, якщо Учасник не є виробником предмета закупівлі відповідно до умов цієї тендерної документації, такий Учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, якості, з термінами придатності, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією Учасника торгів. У якості таких гарантій Учасник надає оригінал гарантійного листа або офіційного дистриб’ютора виробника*, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними термінами придатності, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів.» в) «На підтвердження якості запропонованого до закупівлі товару у складі пропозиції учасник повинен надати технологічні документи на виготовлення запропонованого товару інформацію щодо складу товару, маси, хімічний склад (білки, жири, вуглеводи), калорійність.» Учасник не надав підтверджуючі документи та/або гарантійний лист відповідно до вказаної інформації. 3) В договорі №10-1 ЧР НА ВИКОНАННЯ РОБІТ від 01.03.2023 (Дератизація, Дезінфекція) допущена технічна помилка. У розділі 7. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ» прописано, що договір діє до 31.12.2021 року. Враховуючи вищевикладене просимо усунити дані невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.