Період оскарження умов закупівлі - по 17-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 7430274c29914bc8b52180bea3e5fe1b
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 218 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 03188458 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Пудрій Юлія Михайлівна |
Телефон: | 380977259444 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 13300, Україна, Житомирська область,Бердичів, пров. Перемоги, 4 |
2 |
Керуючись положенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) Замовник у встановлені законодавством строки публікує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Сокол Геннадій Олегович (далі - Учасник) у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: код ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості. Відповідно до п. 40 Особливостей, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах та відсутні документи, подання яких передбачалося тендерною документацією. Учасник протягом 24 годин, після розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен надати уточнені або нові документи шляхом завантаження через електронну систему закупівель, а саме: Згідно додатку №1 1. III. Підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: - копії документів, що підтверджують наявність в учасника власного чи орендованого спеціально обладнаного автотранспорту, або договір послуг перевезення (транспортних послуг) (відповідні документи повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником). Договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Надати довідку про санітарну обробку автотранспорту, яким буде здійснюватися постачання, договір повинен бути дійсним на 2023 рік. Надати: договір на санітарну обробку автотранспорту, дійсний на 2023 рік 2. Для підтвердження права здійснення діяльності учасник у складі тендерної пропозиції надає копію документу компетентного органу про реєстрацію потужностей - складського приміщення та автомобіл(-ю)(-ів), виданий на ім’я учасника органами Держспоживслужби України, відповідно до ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 – ВР від 23.12.1997 року. Надати: копію документу на автомобіль, згідно ТД Згідно додатку №3 4. Форма «Тендерна пропозиція» подається у вигляді, наведеному нижче, на фірмовому бланку учасника. Надати: форму «Тендерна пропозиція» з виправленням невідповідностей. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ФОП Сокол Геннадій Олегович, просимо привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом дозавантаження вищезазначених документів до складу пропозиції згідно вимог Тендерної документації.
Керуючись положенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) Замовник у встановлені законодавством строки публікує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Клинчук Марина Володимирівна (далі - Учасник) у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: код ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості. Відповідно до п. 40 Особливостей, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах та відсутні документи, подання яких передбачалося тендерною документацією. Учасник протягом 24 годин, після розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен надати уточнені або нові документи шляхом завантаження через електронну систему закупівель, а саме: Згідно додатку №1 1. II. Підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (Аналогічним вважається договір на закупівлю борошна та/або круп, який виконаний в повному обсязі). 1. Довідка на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), довільної форми про виконання за 3 останні роки аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору): 1. найменування замовника; 2. місцезнаходження замовника; 3. код ЄДРПОУ; 4. номер і дата укладання виконаного аналогічного договору; 5. термін його дії; 6. прізвище, ім’я та по-батькові керівника або відповідальної особи та діючий їх номер телефону. Надати: довідку про аналогічний договір (заповнену згідно пунктів в ТД). 2. III. Підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: - копії документів, що підтверджують за наявності в учасника власних або орендованих складських приміщень (відповідні документи повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником). - копії документів, що підтверджують наявність в учасника власного чи орендованого спеціально обладнаного автотранспорту, або договір послуг перевезення (транспортних послуг) (відповідні документи повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником). Договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Надати довідку про санітарну обробку автотранспорту, яким буде здійснюватися постачання, договір повинен бути дійсним на 2023 рік. Надати: - копії документів, що підтверджують за наявності в учасника власних або орендованих складських приміщень; - копії документів, що підтверджують наявність в учасника власного чи орендованого спеціально обладнаного автотранспорту, або договір послуг перевезення (транспортних послуг); - довідку про санітарну обробку автотранспорту, яким буде здійснюватися постачання товару. 3. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Надати: довідку. 4. Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера картки платника податків та копія паспорту (всіх сторінок), а у разі надання id-картки – скан-копія id-картки та скан-копія Додатку до id-картки особи (подається лише фізичними особами або ФОП). Надати: копію паспорту 5. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника: а) найменування учасника, місцезнаходження, код за ЄДРПОУ або ідентифікаційний код, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; Надати: довідку 6. Копія Свідоцтва платника ПДВ/Єдиного податку, або копія витягу з реєстру латників ПДВ/Єдиного податку, або інший документ щодо системи оподаткування учасника. Надати: документи 7. Підтвердження правомочності на укладання договору про закупівлю: - у разі, якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець – їх повноваження та повноваження представників підтверджуються документами оформленими в порядку передбаченому чинним законодавством (виписка/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, копія паспорту, копія РНОКПП). Надати: документи 8. Довідка в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не є юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”; Надати: довідку. 9. Витяг з ЄДР (не більше двомісячної давнини на момент подання тендерної пропозиції). Надати: витяг 10. Довідка в довільній формі про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Надати: довідку 11. Довідку в довільній формі про дотримання норм екологічного законодавства України та про застосування заходів із захисту довкілля. Надати: довідку 12. Гарантійний лист, складений у довільній формі, щодо забезпечення якості товару та своєчасної поставки товару за предметом закупівлі згідно заявок Замовника один в місяць, відповідно наданих заявок замовником, а також зазначити можливість поставки дрібними партіями транспортом учасника переможця в певний час, необхідній кількості, безпосередньо до вимог замовника згідно з попередньо наданими заявками замовника (в строк один робочий день після отримання заявки замовника в телефонному, електронному або факсовому вигляді) протягом строку постачання, встановленого цією тендерною документацією. Учасник повинен визначити особу, уповноважену на прийняття заявок від замовника (інформація про неї та її номер телефону має міститися у складі тендерної пропозиції) Надати: гарантійний лист. 13. Для підтвердження права здійснення діяльності учасник у складі тендерної пропозиції надає копію документу компетентного органу про реєстрацію потужностей - складського приміщення та автомобіл(-ю)(-ів), виданий на ім’я учасника органами Держспоживслужби України, відповідно до ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 – ВР від 23.12.1997 року. Надати: копію документу, згідно ТД 14. Гарантійний лист про те, що протягом останніх трьох років при постачанні іншим замовникам продуктів харчування учасник не відмовлявся від підписання Договору(ів) за результатами аукціону, а також не мав договорів, розірваних з причини невиконання чи неповного виконання Учасником своїх договірних зобов’язань, або постачанні неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, або з інших порушень, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, публічної інформації. У разі отримання факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника. Надати: гарантійний лист. 15. Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку Учасника Надати: лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних у наведеному вигляді в ТД. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ФОП Клинчук Марина Володимирівна, просимо привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом дозавантаження вищезазначених документів до складу пропозиції згідно вимог Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.