Період оскарження умов закупівлі - по 15-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 3ba379bf11c84796a69ec0525f5bd7fb
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 353 088,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами |
| ЄДРПОУ: | 05415792 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.feofaniya.org/ |
| Контактна особа: | Олег КОВАЛЕНКО |
| Телефон: | +380442596412 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03143, Україна, Київська область,м.Київ, вулиця Академіка Заболотного, 21 |
2 |
Відсутні наступні документи: -Учасник повинен вказати відповідність товару, що пропонується на торги параметрам технічних вимог та обов’язково звести всю інформацію в таблицю за формою, яка наведена в Формі 2. Надана таблиця не заповнена. Завізований (погоджений) проект договору. Товар має бути вітчизняного походження. Виконання даної вимоги Учасник підтверджує гарантійним листом. 2. У складі Пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист, складений у довільній формі, в якому підтверджується відповідність товару наступним характеристикам: - ДСТУ 5028:2008; - 1 категорія; - запах природний, без сторонніх затхлих або гнильних домішок; - шкарлупа чиста, неушкоджена, без видимих змін структури, без слідів крові або посліду; - білок чистий, щільний, світлий, прозорий, без сторонніх домішок. 3. Упаковка товару повинна відповідати діючим державним стандартам і правилам, забезпечувати захист і зберігання товару від пошкодження під час транспортування від місця завантаження до місця поставки (відвантаження). Виконання даної вимоги Учасник підтверджує гарантійним листом. 4. Кожне яйце повинно мати відбиток штампу з вказівкою категорії. Виконання даної вимоги Учасник підтверджує гарантійним листом. 5. Кожна партія товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його якість та безпеку. Документи, що супроводжують товар та упаковка товару повинна містити чітку інформацію про дату виготовлення товару. Виконання даної вимоги Учасник підтверджує гарантійним листом. 6. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 70% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. Виконання даної вимоги Учасник підтверджує гарантійним листом. Скан-копію оригіналу сертифікату Учасника на систему управління безпечністю харчовими продуктами відповідно до ДСТУ ISO 22000 : 2019 (ISO 22000 : 2018, IDT) та звіт за результатами останнього аудиту, а також атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат. - Скан-копію оригіналу сертифікату Учасника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, ISO 9001:2015, IDT) та звіт за результатами останнього аудиту, а також атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат; - Скан-копію оригіналу сертифікату Учасника відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) на систему екологічного управління, а також звіт за результатами останнього аудиту та атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат. - Скан-копія оригіналу акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на підприємстві Учасника (згідно Наказу Міністерства економіки України № 143-22 від 21.01.2022 року). Акт повинен бути без виявлених порушень, датований не пізніше річної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції. - Скан-копії оригіналів актів Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника (згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 446 від 08.08.2019 р.) Акт повинен бути без виявлених порушень, датований не пізніше річної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції. - Скан-копію договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження. Договір повинен бути дійсним протягом 2023 року та копія акту виконаних робіт за останні 3 місяці. - Копію посвідчення про якість та/або декларація виробника, та/або сертифікат відповідності на товар. – Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички (санітарно – мікробіологічне дослідження) з поверхні яка контактує з харчовими продуктами, зокрема: кузову(ів) автотранспорту з середини; столу(ів) для фасування та/або пакування; холодильної(их) та/або морозильної(их) камер(и); тари що застосовується для перевезення продуктів харчування. Вище вказані документи повинні бути датовані не більше 6-ти місячної давнини до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. - Для підтвердження наявності холодильних установок на транспортних засобах для вантажів, які потребують особливих умов (температури) транспортування згідно правил перевезення вантажів, надати фотографії видів спереду автомобілів з номерними знаками та внутрішніх частин фургонів автомобілів з номерними знаками, які будуть використовуватися для перевезення продукції, що закуповується. - З метою підтвердження наявності обладнання для зберігання харчових продуктів, що потребують підтримання температурного режиму, Учасник повинен надати наступні документи: договір купівлі-продажу або договір оренди морозильного/холодильного обладнання, або видаткову накладну про купівлю такого обладнання, тощо. - Скан-копії оригіналів особових медичних книжок персоналу з вчасним проходженням медоглядів (водії-експедитори, вантажники, комірники) (за формою затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 150 від 21.02.2013р. з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу), в книжках повинно бути зазначено, що даний персонал працює у учасника або у перевізника (водії-експедитори), з відміткою про допуск до роботи закупівлі та Форму № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я», а саме працівників що мають безпосередній контакт з продуктами харчування. - Поставка товару буде відбуватися дрібнооптовими партіями згідно заявок Замовника заявкам. Також існує необхідність виконання термінових заявок на невелику кількість товару. Свою згоду на виконання даної вимоги Учасник підтверджує гарантійним листом. - Забороняється завозити недоброякісний товар. На недоброякісний товар складається акт і такий товар повертається постачальнику. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин. Виконання даної вимоги Учасник підтверджує гарантійним листом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.