Період оскарження умов закупівлі - по 14-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 6309185fb70f4bff950ce46e87c640ca
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 205 470,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КУ "Центр фінансування та господарського обслуговування закладів освіти, фізичної культури і спорту Ананьївської міської ради" |
| ЄДРПОУ: | 37880290 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кудрявцева Оксана Володимирівна |
| Телефон: | +380937016092 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 66400, Україна, Одеська область,Ананьїв, вул. Пушкіна, буд. 36 |
1 |
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Найфлейш Любов Шмулівни у процедурі закупівлі № UA-2023-05-09-013065-а згідно пункту 40 Особливостей виявлено наступні невідповідності. В Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» на підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування Учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або користування на приміщення та транспорт, які вказані у довідці за формою 1. Прошу учасника усунути невідповідність: надати скановану копію Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності № 227629284 від 09.10.2020 року. В Додатку № 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» в розділі під назвою «Учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи, які підтверджують якість та безпечність запропонованого товару» вимагалось надати наступне: «1) Сканована копія відповідного дозволу або копію ліцензії на право займатися відповідною діяльністю (у випадках передбачених законодавством).» Стосовно п.1: В п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, наступне - документи, що не передбачені законодавством для Учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції. Прошу учасника усунути невідповідність: надати скановану копію відповідного дозволу або копію ліцензії на право займатися відповідною діяльністю (у випадках передбачених законодавством). Або довідку, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), у випадку не передбачення цих документів законодавством для фізичних осіб – підприємців.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.