Період оскарження умов закупівлі - по 18-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-05-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 21-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 1b2dbebc28d94c98ac247cdc8c23e90a
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 450 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний заклад з надання психіатричної допомоги" Хмельницької обласної ради |
ЄДРПОУ: | 02004580 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Климчук Віталій Леонідович |
Телефон: | +380933496123 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 32120, Україна, Хмельницька область,Хмельницький район, село Скаржинці, Розсошанська ТГ |
3 |
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ДН КЛАСИК" в ній виявлено невідповідності. Згідно із п.40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно Додатку 1 до тендерної документації 1) Учасником у складі пропозиції надано діючі сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 22000:2018, проте у складі пропозиції вимагалися саме ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 22000:2018* або 22000:2019* «Система управління безпечністю харчових продуктів» 2) не надано у складі пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою», який виданий Учаснику або перевізнику та який чинний протягом усього строку поставки товару 3) не надано у складі пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління протидії корупції», який виданий Учаснику або перевізнику та який чинний протягом усього строку поставки товару 4) не надано у складі пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Система управління якістю. Вимоги», який виданий учаснику або перевізнику та який чинний протягом усього строку поставки товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.