Період оскарження умов закупівлі - по 14-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 1d2c6c9521e245fa95f2f0bdc008fbe7
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 835 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 03188458 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Пудрій Юлія Михайлівна |
| Телефон: | 380977259444 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 13300, Україна, Житомирська область,Бердичів, пров. Перемоги, 4 |
6 |
Керуючись положенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) Замовник у встановлені законодавством строки публікує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Чересельський Максим Сергійович (далі - Учасник) у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: код ДК 021:2015: 15220000-6 – «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» (хек с/м, минтай с/м, скумбрія с/м – код ДК 021:2015:15221000-3 «Морожена риба»). Відповідно до п.40 Особливостей, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах та відсутні документи, подання яких передбачалося тендерною документацією. Учасник протягом 24 годин, після розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен надати уточнені або нові документи шляхом завантаження через електронну систему закупівель, а саме: Згідно додатку №1 1. I. Підтвердження здійснення господарської діяльності: Копія Статуту (або іншого установчого документу) організації, підприємства, у разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. Надати: документ 2. II. Підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (Аналогічним вважається договір на закупівлю риби мороженої). 1. Довідка на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), довільної форми про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору): - найменування замовника, місцезнаходження замовника; - код ЄДРПОУ або ІПН; - номер і дата укладання виконаного аналогічного договору; - термін його дії;- - прізвище, ім’я та по-батькові керівника або відповідальної особи та діючий їх номер телефону. 2. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 3. Аналогічний договір може надаватися без додатків, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Надати: довідку про аналогічний договір (заповнену згідно пунктів в ТД), лист відгук, договір та накладні. 3. III. Підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для постачання товару: - копії документів, що підтверджують за наявності в учасника власних або орендованих складських приміщень (відповідні документи повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником); - копії документів, що підтверджують наявність в учасника власного чи орендованого спеціально обладнаного автотранспорту, або договір послуг перевезення (транспортних послуг) (відповідні документи повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником). Договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Надати довідку про санітарну обробку автотранспорту, яким буде здійснюватися постачання товару. А також сканкопію (копії) медичної книжки (книжок) осіб, які задіяні в поставці товару (відповідні документи повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником). Надати: - довідка про МТБ (виправити помилку в реквізитах); - копії документів, що підтверджують за наявності в учасника власних або орендованих складських приміщень; - копії документів, що підтверджують наявність в учасника власного чи орендованого спеціально обладнаного автотранспорту, або договір послуг перевезення (транспортних послуг); - довідку про санітарну обробку автотранспорту, яким буде здійснюватися постачання товару; - сканкопію (копії) медичної книжки (книжок) осіб, які задіяні в поставці товару. 4. IV. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей. Учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей. Надати: довідку (виправити помилку в реквізитах); 5. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Надати: довідку (виправити помилку в реквізитах) 6. Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера картки платника податків та копія паспорту (всіх сторінок), а у разі надання id-картки – скан-копія id-картки та скан-копія Додатку до id-картки особи (подається лише фізичними особами або ФОП). Надати: копію паспорту 7. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника: а) найменування учасника, місцезнаходження, код за ЄДРПОУ або ідентифікаційний код, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; Надати: довідку 8. Копія Свідоцтва платника ПДВ/Єдиного податку, або копія витягу з реєстру латників ПДВ/Єдиного податку, або інший документ щодо системи оподаткування учасника. Надати: документи 9. Підтвердження правомочності на укладання договору про закупівлю: - у разі, якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець – їх повноваження та повноваження представників підтверджуються документами оформленими в порядку передбаченому чинним законодавством (виписка/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, копія паспорту, копія РНОКПП). Надати: документи 10. Довідка в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не є юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”; Надати: довідку (виправити помилку в реквізитах) 11. Витяг з ЄДР (не більше двомісячної давнини на момент подання тендерної пропозиції). Надати: витяг 12. Довідка в довільній формі про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Надати: довідку 13. Довідку в довільній формі про дотримання норм екологічного законодавства України та про застосування заходів із захисту довкілля. Надати: довідку (виправити помилку в реквізитах) 14. У разі реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у 2022-2023 роках Учасник, має право не надавати документи, зазначені у цьому пункту, натомість надає довідку в довільній формі з зазначенням, інформації про дату створення з копією виписки (або витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Надати: довідку (виправити помилку в реквізитах). 15. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопію договору про надання послуг санітарної обробки приміщень, виробничих та/або складських, чинний до кінця 2023 року. З наданням підтверджуючих документів про проходження такої обробки (акти проведення санітарної обробки за останні два місяці до закінчення строку подання пропозиції). У разі, якщо Учасник проводить санітарну обробку своїми силами, надати скан-копії оригіналів документів, чинних до кінця 2023 року, що підтверджують правові підстави проведення дезінфекції складських та виробничих приміщень Учасника, а також Акти виконання дезінфекційних робіт за останні два місяці до кінцевої дати подання пропозиції Учасника. Надати: - договір про надання послуг санітарної обробки приміщень, виробничих та/або складських - акти проведення санітарної обробки за останні два місяці до закінчення строку подання пропозиції 16. Надати скан-копії оригіналів документів, чинних до кінця 2023 року, що підтверджують правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання товарів. А також актів виконання дезінфекційних робіт на автотранспорті, який буде задіяний для постачання товарів, за останні два місяці до кінцевої дати подання пропозиції Учасника. В разі, якщо Учасник використовує орендовані або наймані автомобілі, надати вказані документи орендодавця або власника. Надати: - скан-копії оригіналів документів, що підтверджують правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту, - акти виконання дезінфекційних робіт на автотранспорті 17. Учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції фото зразків маркування товару (назва товару, дата виробництва, кінцевий термін реалізації, умови зберігання, вага та т. п.). Надати: фото зразків маркування 18. Якщо Учасник безпосередньо не займається виробництвом товару, що пропонується, він повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист Виробника (Імпортера) (представництва, філії, дистриб'ютора Виробника (Імпортера)), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строком придатності та в терміни поставки, визначені Замовником у тендерній документації з посиланням на оголошення про закупівлю. Надати: гарантійний лист Виробника (Імпортера) (представництва, філії, дистриб'ютора Виробника (Імпортера)). 19. Учасник надає у складі своєї пропозиції скан-копію оригіналу договору, укладеного з Виробником (Імпортером) товару (представником, філією Виробника (Імпортера)) дійсний на 2023 рік (якщо Учасник безпосередньо не займається виробництвом товару). Надати: скан-копію оригіналу договору, укладеного з Виробником (Імпортером) товару 20. Гарантійний лист, складений у довільній формі, щодо забезпечення якості товару та своєчасної поставки товару за предметом закупівлі згідно заявок Замовника один раз в тиждень. Надати: гарантійний лист 21. Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку Учасника Надати: лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних у наведеному вигляді в ТД. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ФОП Чересельський Максим Сергійович, просимо привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом дозавантаження вищезазначених документів до складу пропозиції згідно вимог Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.