Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 6f7ef69d56264ce3a471af1d72ac57c2
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 274 187,50 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 370,94 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
ЄДРПОУ: | 08305644 Досьє YouControl |
Сайт: | http://charz.com.ua |
Контактна особа: | Цюпко Інна Володимирівна |
Телефон: | 0445862431 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 63501, Україна, Харківська область,Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР |
3 |
У ході розгляду конкурсної пропозиції Учасника встановлено невідповідність в інформації та документах конкурсної пропозиції, а саме: 1. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію зазначеному у Додатку 2 до Конкурсної документації «Наявність необхідної матеріально-технічної бази» вимагалось надання наступного документу: «Завірені Учасником (підписом та/або печаткою (за наявності)) копії документів, що підтверджують відповідність СУБХП вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі» або ISO 22000:2018 сертифікатом відповідності, який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації відповідно до сфери акредитації та чинний протягом усього строку поставки товару).» Учасник у складі конкурсної пропозиції надав такий документ: Сертифікат №FSMS/8O057.09-2021 який посвідчує, що Учасник впровадив на виробництві систему управління якістю та яка повністю функціонує у відповідності до вимог ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» (ISO 22000:2018, IDT). Термін дії Сертифікату до 18 січня 2024. Тобто, Учасник надав документ, який не є чинним протягом усього строку постачання товару, а саме до 28.02.2024. З метою усунення невідповідності в інформації та документах Учасник повинен надати на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію зазначеному у Додатку 2 до Конкурсної документації «Наявність необхідної матеріально-технічної бази» наступний документ: - гарантійний лист у якому буде зазначено, що Учасник відповідно до вимог нормативних документів звернеться з заявою (за 6 місяців до завершення дії наданого Сертифікату) до Органу з сертифікації відповідно до сфери акредитації щодо проведення повторної сертифікації СУБХП (діючої на підприємстві) на відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» (ISO 22000:2018, IDT). На виконання пункту 1 Розділу 5 Конкурсної документації та пункту 10.31 Порядку закупівель підприємствами Державного концерну «Укроборонпром», затвердженого наказом від 29.11.2019 №333 в редакції наказу від 29.09.2021 №433 (далі – Порядок) необхідно направити вказаному вище Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.