Період оскарження умов закупівлі - по 14-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-05-2023, 00:00
Для закладів загальної та дошкільної освіти
ID закупівлі: 1198e228d4ba48d3b1ffbe87331dd6cf
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 372 330,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОРЩІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 41341054 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Яловіца |
Телефон: | +380687434344 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 48702, Україна, Тернопільська область,місто Борщів, ВУЛИЦЯ М.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 5 |
3 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. У процедурі відкриті торги код за України ДК 021-2015: 15510000-6 — Молоко та вершки (молоко пастеризоване) згідно оголошення про проведення закупівлі UA-2023-05-08-011597-a 1) перелік виявлених невідповідностей: У Додатку 1 тендерної документації вимагається: Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на постачання - молоко пастеризоване. Учасник має надати копію аналогічного (-их) договору (-ів), від підприємства, установи, організації, щодо поставки молоко пастеризоване .Разом із копією аналогічного договору надати лист-відгук (завірений підписом Замовника) з інформацією про належне виконання договору (-договорів), у тому числі стосовно якості та строків, виданий не раніше 2022року. Учасник надав аналогічний договір, лист- відгук та довідку про досвід виконання аналогічного договору на молоко свіже . Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, а саме документи мають бути чіткими та розбірливими для читання. Подана Учасником довідка «щодо зобов’яз.» не чітка та нерозбірлива , що не дає змоги прочитати та зрозуміти текст. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 Тендерної документації Відповідно до Тендерної документації: III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на постачання - молоко пастеризоване. Учасник має надати копію аналогічного (-их) договору (-ів), від підприємства, установи, організації, щодо поставки молоко пастеризоване .Разом із копією аналогічного договору надати лист-відгук (завірений підписом Замовника) з інформацією про належне виконання договору (-договорів), у тому числі стосовно якості та строків, виданий не раніше 2022року. - Чітку та розбірливу довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.