Період оскарження умов закупівлі - по 07-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 3f7c4d9a00004fddbee0b950c69f91dd
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 312 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку" |
ЄДРПОУ: | 02770067 Досьє YouControl |
Сайт: | http://vinnitcainternat.org.ua/ |
Контактна особа: | Наталія Ланецька |
Телефон: | +380432511147 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 21029, Україна, Вінницька область,м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 94 |
3 |
Відповідно до абз.2 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації та абз. 16 пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Тобто передбачається необхідність підтвердження відсутності всіх підстав зазначених в пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. При цьому законодавство не містить юридичного визначення щодо самостійного декларування, у який спосіб воно має бути реалізовано. Враховуючи викладене вище та той факт, що технічний функціонал електронної системи не надає можливості підтвердження відсутності всіх підстав, зазначених в пункті 44 Особливостей, Учасник має самостійно задекларувати їх відсутність як за допомогою технічного функціоналу системи так і шляхом завантаження довідки(ок) в довільній формі. Учасник підтвердив відсутність підстав для відмови в участі передбачених підпунктами 2,3,4,5,8,9,11,12 пункту 44 Особливостей за допомогою технічного функціоналу електронної системи, шляхом проставляння «галочок» у відповідних полях та надав довідку у довільній формі на підтвердження відсутності підстави передбаченої абзацом 14 пункту 44 Особливостей, а також завантажив довідки про відсутність підстав для відмови в участі відповідно до ч.1 та ч.2. ст.17 Закону, проте не підтвердив відсутність підстав для відмови в участі передбачених пп.1 і 7 п. 44 Особливостей. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно завантажити довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановлених у пп.1 і 7 пункту 44 Особливостей. Згідно пункту 2 розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник у складі пропозиції мав надати довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі, зокрема: — Посада керівника підприємства та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ). Учасник, на відповідність даної вимоги, надав довідку з інформацією про учасника, де відсутнє ПІБ для ФОП» Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно завантажити довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: — Повне найменування; — Юридична адреса; — Поштова або фактична адреса; — Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); — Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, у якому відкритий рахунок та МФО); — Тел./факс; — E-mail; — Посада керівника підприємства та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ). Відповідно до пункту 2 розділу 3 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, довідку в довільній формі про детальний опис товару, що пропонується, при цьому учасник обов’язково зазначає країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та найменування виробника продукції. Тендерна пропозиція Учасника містить документ (файл під назвою «Інформація в довільній формі з описом наступних характеристик предмета закупівлі назва.pdf»), в якому зазначена суперечлива інформація щодо виробника продукції, яка пропонується до постачання, а саме: у абз.1 листа вказано «Виробник: ПП «Оліяр» вул. Шашкевича, 36, с. Ставчани, Пустомитівський р-н, Львівська обл., Україна. Розфасовано: ПП Сендецький В. Б., вул. Тернопільська, 2, с. В. Глибочок, Тернопільський р-н, Тернопільська обл., Україна, 47703, тел.:0677375526. Вид розфасовки: пляшки 5 л. Конкретна торгівельна назва: «Олія Тернопільська соняшникова рафінована». Проте у абз.2 цього ж листа Учасник зазначає, що самостійно виготовляє товар: «Я, ФОП Онисько В. Б., виготовляю товар за предметом закупівлі згідно технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, які відповідають встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля та під час його транспортування.». Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно завантажити довідку в довільній формі про детальний опис товару, що пропонується, при цьому учасник обов’язково зазначає країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та найменування виробника продукції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.