Період оскарження умов закупівлі - по 06-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-05-2023, 00:00
Джерело фінансування закупівлі: кошти НСЗУ. Категорія Замовника – згідно п.3 ч.1, ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є підприємством та забезпечує потреби держави або територіальної громади). Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
ID закупівлі: fe4be6d5a8944bdf9b236d4a6918488e
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 250 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 26098930 Досьє YouControl |
Сайт: | https://zakpulmocenter.org |
Контактна особа: | Сергій Роман |
Телефон: | +380507624689 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Нахімова, буд. 4 |
0 |
1)перелік виявлених невідповідностей; 1. Не подано Документ про державну реєстрацію потужностей з присвоєнням особистого реєстраційного номеру. Потужність має бути зареєстрована на ім’я Учасника за адресою орендованого складу, а саме смт. Міжгір’я, вул. Гагаріна, 121. 2. Не подано підтвердження щорічного наглядового аудиту сертифікованої системи управління відповідності системи менеджменту безпечності харчових продуктів вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 ), виданий на ім'я Учасника та чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, виданий акредитованим органом оцінювання 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 1. технічне завдання 2. технічне завдання 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Документ про державну реєстрацію потужностей з присвоєнням особистого реєстраційного номеру. Потужність має бути зареєстрована на ім’я Учасника за адресою орендованого складу, а саме смт. Міжгір’я, вул. Гагаріна, 121. 2. підтвердження щорічного наглядового аудиту сертифікованої системи управління відповідності системи менеджменту безпечності харчових продуктів вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 ), виданий на ім'я Учасника та чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, виданий акредитованим органом оцінювання
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.