Період оскарження умов закупівлі - по 26-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-04-2023, 00:00
ID закупівлі: de8b69d0b8a64e5da512ff7a3cc8a256
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 108 122,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Великолюбінська селищна рада Львівського району Львівської області |
ЄДРПОУ: | 04373057 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Хома Віра Андріївна |
Телефон: | +380672675041 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 81555, Україна, Львівська область,Великий Любінь, вул. Львівська, 74 |
2 |
1)Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник у складі тендерної пропозиції надав скан-копію проекту договору без підпису та печатки Учасника на кожній сторінці проекту договору. 2. Учасник у складі тендерної пропозиції надав лист-пояснення, із змісту якого незрозуміло чи має/не має намір Учасник залучати суб’єкта (суб’єктів) господарювання, до виконання робіт/чи послуг як субпідрядника/співвиконавця. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Вимога 1 переліку виявлених невідповідностей зазначена у п. 3. Розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. 2. Вимога 2 переліку виявлених невідповідностей зазначена у п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати скан-копію проекту договору із підписами та печатки Учасника на кожній сторінці проекту договору. 2. Надати довідку або інформацію у довільній формі із зазначенням інформації чи має/не має намір Учасник залучати суб’єкта (суб’єктів) господарювання, до виконання робіт/чи послуг як субпідрядника/співвиконавців.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.