Період оскарження умов закупівлі - по 22-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-04-2023, 00:00
ID закупівлі: 002a16e9978d460aa36399f94185d45d
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 198 720,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство " Южноукраїнська міська багатопрофільна лікарня" |
ЄДРПОУ: | 33850812 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Плохотнюк Марина Сергіївна |
Телефон: | +380513656171 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 55001, Україна, Миколаївська область,Южноукраїнськ, вул. Миру, 3 |
5 |
Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції було встановлено невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, а саме: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям встановлених ст. 16 Закону (Додаток 2 до цієї тендерної документації). Згідно додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати: "Скановану копію(ії) сертифікату(ів), виданого(их) установою, акредитованою Національним агентством з акредитації України, який(і) підтверджує(ють), що учасник забезпечив належну підготовку особи(осіб) з питань безпечності харчових продуктів, згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 22000:2018, ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), яка(і) є відповідальною(ними) на підприємстві за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів під час обігу харчових продуктів (надати у складі тендерної пропозиції оригінали/копії таких сертифікатів)». Вами, як Учасником було надано сертифікат про проходження навчання, згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 22000:2018, ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT) на Спадова Дмитра Олександровича. Разом з тим, Вами, як Учасником, не надано жодних підтверджуючих документів, що саме Спадов Д.О. є тією особою, яка відповідальна на підприємстві за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів під час обігу харчових продуктів. Відповідно до п. 40 Особливостей здійнснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178: "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель". Тому, на підставі вищевикладеного та керуючись п. 40 Особливостей прошу надати документальне підтвердження того, що саме Спадов Дмитро Олександрович є саме тією особою, яка відповідальна на підприємстві за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів під час обігу харчових продуктів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.