Період оскарження умов закупівлі - по 21-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-04-2023, 00:00
ID закупівлі: ddec44768fe342119627dbb9e9406ad7
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 440 700,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ" |
ЄДРПОУ: | 40703015 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Світлана Коливушко |
Телефон: | +380487530044 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65114, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Академіка Корольова, буд. 9 |
2 |
Уповноваженою особою Комунальної установи «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси», під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Проект Інвест ХХІ" (далі – учасник), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасник має надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (з обов’язковим зазначенням наявності складських приміщень). Дану вимогу зазначено у підпункті 1.1. пункту 1 Додатку №3 до тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - учасником у складі тендерної пропозиції не надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (з обов’язковим зазначенням наявності складських приміщень). З огляду на вищевикладене, керуючись пунктом 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178, та пунктом 1 розділу 5 тендерної документації, від учасника вимагається усунути невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, у строки, визначені чинним законодавством. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - складену у відповідності до вимог тендерної документації Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (з обов’язковим зазначенням наявності складських приміщень).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.