Період оскарження умов закупівлі - по 23-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-04-2023, 00:00
ID закупівлі: 4d7b6878d4724ec4b0a50a124b4da0b2
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 229 425,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ІЗМАЇЛЬСЬКА МІСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" |
ЄДРПОУ: | 42489785 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вікторія Дмитрівна |
Телефон: | +380977916155 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 68600, Україна, Одеська область,місто Ізмаїл, проспект Незалежності, 68 |
1 |
Відповідно пункту 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Перелік виявлених Замовником невідповідностей: 1. Учасником процедури закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №4" на виконання вимог п.1 Додатку 1 до тендерної документації, у складі своєї тендерної пропозиції не надано: документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння автотранспортом, вказаним в Довідці з вих. № 140/1 від «20» квітня 2023 р. 2. Виявлена невідповідність вказаних найменувань обладнання та їх кількості в Довідці з вих. № 140/1 від «20» квітня 2023 р. та в документах на право володіння/користування обладнанням. 3. Учасником процедури закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №4" на виконання вимог п.1 Додатку 1 до тендерної документації, у складі своєї тендерної пропозиції надано: Довідку з вих. № 140/1 від «20» квітня 2023 р., в якій вказаний не відповідний документ - Договір оренди №1 від 01.05.2023 р. 4. Учасником процедури закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №4" на виконання вимог п.2 пп 2.2. Додатку 1 до тендерної документації, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник надає скан-копії оригіналів особистих медичних книжок водіїв транспортних засобів (не менше двох) учасника процедури закупівлі, що будуть залучені ним до виконання зобов’язань за договором на поставку продукції згідно предмету закупівлі. В особистій медичній книжці водія Ріпки Єгора Миколайовича присутній дублюючий запис, що має ознаки недостовірного запису і відповідно документу. 5. За Додатком 2 до тендерної документації Замовником вносились зміни та згідно законодавства були оприлюднені в електронній системі закупівель, натомість Учасник надав підписаний документ за Додатком 2 «Технічна специфікація» згідно старої редакції. Враховуючи викладене, Замовником прийнято рішення про повідомлення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей. У разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.