Період оскарження умов закупівлі - по 15-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-04-2023, 00:00
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
ID закупівлі: c8e0c2d4b02a4267a63e12925c88fec7
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 150 102,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДУ "ІПАГ ім. акад. О.М.Лук’янової НАМН України" |
| ЄДРПОУ: | 02012022 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Рудик Вікторія |
| Телефон: | +380444890186 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04050, Україна, Київська область,м. Київ, вул. П. Майбороди, б. 8 |
0 |
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно п. 2 Розділу 5 Тендерної документації та п. 40 Особливостей – якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п.1 Додатку 2 до ТД – для підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, про виконання аналогічного(их) договору(ів). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) необхідно надати копію аналогічного(их) договору(ів) предмету закупівлі, зазначеного(их) у довідці (зі специфікацією, додатковими угодами та всіма додатками). Обов’язково в даній довідці вказати номер та дату укладеного договору; повну назву контрагента, його місцезнаходження, телефон; назву предмету закупівлі; вартість договору та строк його виконання. Аналогічним договором відповідно до цього оголошення вважається договір на надання послуг, код ДК 021:2015 – 15220000-6. Оригінал позитивного листа-відгука щодо постачання товару від контрагента (вказаний в довідці), завірений підписом та печаткою (у разі її використання), з яким було укладено аналогічний договір та належного його виконання. Учасником надана довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору, але не вказано вартість цього договору. Відповідно до п.5 Загальних вимог Додатку 3 до ТД – для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам щодо предмета закупівлі, учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії чинних документів, які підтверджують якість, безпечність та відповідність товару, який пропонується учасником, а саме: копія декларації виробника або сертифікат якості/відповідності, або копія посвідчення/паспорту про якість, або протокол випробувань (досліджень), або експертний висновок щодо предмету закупівлі або інший документ, що засвідчує якість продукції. Учасником надана копія декларації виробника на хек, але не завірена належним чином у встановленому порядку. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену довідку про виконання аналогічного(их) договору(ів). Надати оновлену копію декларації виробника на хек.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.