Період оскарження умов закупівлі - по 29-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 194fd914f70e46529fee4f4fe47cc604
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 300 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація). |
| ЄДРПОУ: | 13697965 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | планово економічний відділ |
| Телефон: | 380443650755, 380444230750 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03115, Україна, Київська область,Київ, вулиця Верховинна, будинок 69 |
7 |
ПОВІДОМЛЕННЯ* з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника. Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація). 2. Код згідно з ЄДРПОУ Замовника. 13697965. 3. Місцезнаходження Замовника. Вул. Верховинна,69, м. Київ,03115. 3-1. Вид предмета закупівлі. Товар 4. Конкретна назва предмета закупівлі. UA-2023-03-24-008818-a ДК 021:2015 код 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек сухої заморозки) 5. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі(лотів) (за наявності). ДК 021:2015 код 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек сухої заморозки) 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 кілограмів 7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Вул. Верховинна,69, м. Київ, 03115, КНП «КМКОЦ». 8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. До 31.12.2023 року 9. Перелік виявлених невідповідностей у пропозиції учасника ТОВ «Руол стандарт»: 1. Учасником надано для підтвердження відповідності вимогам, визначеним пунктом 44 Особливостей інформацію, завірену КЕПом. За особистим підписом і печаткою гарантійного листа/довідки у довільній формі про відсутність підстав щодо учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі - не надано. 2. Згідно вимог додатку 1 до тендерної документації учасник має підтвердити відповідність товару, що передбачено для постачання, технічним та якісним вимогам. Надані учасником фото талону маркування товару не відповідають вимогам замовника та технічним і якісним вимогам. Хек, тушки розміром не більше 30 см., патраний, не глазурований (суха заморозка), за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними показниками, маркуванням та пакуванням, терміном придатності з дати виготовлення та технологією виробництва, повинно відповідати вимогам нормативних документів. Пакування – коробки з парафінованого чи ламінованого картону. Споживче пакування до 10 кг. Зміст маркування на коробці: назва харчового продукту, назва місцезнаходження виробника, пакувальника, назва місця походження, товарний знак виробника, позначення маси нетто чи об'єму згідно ДСТУ, склад продукту, без ГМО, поживна (харчова) та енергетична цінність (калорійність) харчового продукту, строк (термін) придатності, умови зберігання, дата виготовлення (виробництва) і дата пакування (або фасування), на споживчу тару обов'язково наносять кінцеву дату споживання (термін придатності) «вжити до», або дату виробництва та строк придатності продукту, нанесення позначень нормативних документів (надається копія етикетки з фасованої одиниці) . Товар постачається з терміном придатності на момент поставки не менше 80 % від загального терміну зберігання, передбаченого виробником. При дефростації втрати вологи не більше 3% від загальної ваги, що перевіряється замовником. Копії документів мають бути засвідченні печаткою Учасника, підписом уповноваженої особи та мати надпис «згідно з оригіналом». Учасником надано талон маркування на коробці та фото етикетки. Необхідно розділити та пояснити наявність етикеток споживчого та транспортування маркування та їх відповідність вимогам замовника. 10. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. а) розділ 3 п.2 п.п. 1.4. тендерної документації Замовника: Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) підготовлені безпосередньо учасником. « Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 03.03.2020 року №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП), підпис керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції та печатку. Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). « б) додаток 1 до тендерної документації: «Товар повинен передаватися Замовнику в спожитковому та транспортному пакуванні, яке відповідає характеру Товару та з дотриманням нормативним документам і забезпечує його цілісність та збереження якості під час перевезення та зберігання. Споживче пакування до 10 кг. Зміст маркування на коробці: назва харчового продукту, назва місцезнаходження виробника, пакувальника, назва місця походження, товарний знак виробника, позначення маси нетто чи об'єму згідно ДСТУ, склад продукту, без ГМО, поживна (харчова) та енергетична цінність (калорійність) харчового продукту, строк (термін) придатності, умови зберігання, дата виготовлення (виробництва) і дата пакування (або фасування), на споживчу тару обов'язково наносять кінцеву дату споживання (термін придатності) «вжити до», або дату виробництва та строк придатності продукту, нанесення позначень нормативних документів.» 11. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати інформацію щодо усунення невідповідностей: 1. Надати гарантійний лист/довідку в довільній формі за особистим підписом та печаткою, що учасник процедури закупівлі пропонує/не пропонує, дає/не дає та/або погоджується/не погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі. 2. Учасником надано талон маркування на коробці та фото етикетки. Необхідно розділити та пояснити наявність етикеток споживчого та транспортування маркування, та їх відповідність вимогам замовника.
ПОВІДОМЛЕННЯ* з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника. Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація). 2. Код згідно з ЄДРПОУ Замовника. 13697965. 3. Місцезнаходження Замовника. Вул. Верховинна,69, м. Київ,03115. 3-1. Вид предмета закупівлі. Товар 4. Конкретна назва предмета закупівлі. UA-2023-03-24-008818-a ДК 021:2015 код 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек сухої заморозки) 5. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі(лотів) (за наявності). ДК 021:2015 код 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек сухої заморозки) 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 кілограмів 7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Вул. Верховинна,69, м. Київ, 03115, КНП «КМКОЦ». 8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. До 31.12.2023 року 9. Перелік виявлених невідповідностей у пропозиції учасника ПП «Продфіш»: а) розділ 5 п.2 тендерної документації Замовника; б) додаток 1 до тендерної документації; в) п.2.2 додаток 2 до тендерної документації г) п.п.2.3 додаток 2 до тендерної документації 10. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. а) розділ 5 п.2 тендерної документації Замовника; б) додаток 1 до тендерної документації; в) п.2.2 додаток 2 до тендерної документації г) п.п.2.3 додаток 2 до тендерної документації 11. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати інформацію щодо усунення невідповідностей: згідно розділу 5 п.2 тендерної документації, додатку 1, п.п.2.2 додатку 2 та п.п.2.3 додатку 2 до тендерної документації Замовника та згідно протоколу № 156 від 03.04.2023. ПОВІДОМЛЕННЯ* з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника. Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація). 2. Код згідно з ЄДРПОУ Замовника. 13697965. 3. Місцезнаходження Замовника. Вул. Верховинна,69, м. Київ,03115. 3-1. Вид предмета закупівлі. Товар 4. Конкретна назва предмета закупівлі. UA-2023-03-24-008818-a ДК 021:2015 код 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек сухої заморозки) 5. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі(лотів) (за наявності). ДК 021:2015 код 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек сухої заморозки) 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 кілограмів 7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Вул. Верховинна,69, м. Київ, 03115, КНП «КМКОЦ». 8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. До 31.12.2023 року 9. Перелік виявлених невідповідностей у пропозиції учасника ПП «Продфіш»: а) розділ 5 п.2 тендерної документації Замовника; б) додаток 1 до тендерної документації; в) п.2.2 додаток 2 до тендерної документації г) п.п.2.3 додаток 2 до тендерної документації 10. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. а) розділ 5 п.2 тендерної документації Замовника; б) додаток 1 до тендерної документації; в) п.2.2 додаток 2 до тендерної документації г) п.п.2.3 додаток 2 до тендерної документації 11. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати інформацію щодо усунення невідповідностей: згідно розділу 5 п.2 тендерної документації, додатку 1, п.п.2.2 додатку 2 та п.п.2.3 додатку 2 до тендерної документації Замовника та згідно протоколу № 156 від 03.04.2023.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.