Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-03-2023, 00:00
закупівля здійснюється з метою задоволення потреби на 2023 рік
ID закупівлі: 0534fb6f823548adbd0a6b870c7499f2
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 399 840,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги м. Берегова» Закарпатської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01992251 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Жанна Кучерова |
| Телефон: | +380314143295 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 90202, Україна, Закарпатська область,м. Берегове, вул. Мужайська, 41 |
1 |
Фізична особа-підприємець Корольков Максим Вікторович ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п.п. 5.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації з метою документального підтвердження наявності обладнання та іншої матеріально-технічної бази передбачалось надання, зокрема, копії договору на дезінфекцію транспортного засобу та акти за результатами вимірювання потужності експозиційної дози (ПЕД) зовнішнього гамма-випромінювання транспортних засобів вказаних у довідці про наявність матеріально-технічної бази. Після детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції ФОП Корольков М.В. зазначених вище документів виявлено не було, що відповідно є порушенням. При цьому, в результаті детально розгляду даної тендерної пропозиції було виявлено договір про надання послуг від 27.01.2022 року №22, предметом якого є послуги санітарно гігієнічної обробки приміщень зі строком дії до 31.12.2022 року та договір від 12.01.2021 року №5 предметом якого є послуги санітарно гігієнічної обробки приміщень зі строком дії до 31.12.2023 року та додатковий договір від 28 січня 2021 року №46 предметом якого є послуги санітарно гігієнічної обробки приміщень зі строком дії до 31.12.2023 року. Разом з цим, у складі тендерної пропозиції виявлено специфікацію до договору від 27.01.2022 року №22 згідно якої передбачається дезінфекція спецтранспорту 32 м.кв. та від 12.01.2021 року №5 дезінфекція спеціалізованих транспортних засобів 2 одиниці (VW Crafter 2008 року випуску державний номер АО8401ВМ та Citroen Jumper 2007 року випуску державний номер АО4773ВХ). Специфікація до додаткового договору від 28 січня 2021 року №46 загалом не надана. Окрім цього, у складі тендерної пропозиції ФОП Корольков надано договір від 07.12.2022 №212 предметом якого є послуги санітарно гігієнічної обробки приміщень зі строком дії до 31.12.2023 року та специфікація щодо дезінфекції спецтранспорту 4 одиниці. При цьому, ідентифікувати проведення дезінфекції спецтранспорту, який буде безпосередньо залучатися до виконання зобов’язань по договору не має. Тендерна пропозиція подана ФОП Корольков М.В. містить ряд актів наданих послуг, які теж жодної можливості ідентифікувати не є можливим. Також у складі тендерної пропозиції ФОП Корольков М.В. надано довідку яка містить інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу виходячи зі змісту, якої учасник планує залучити 2 автомашини (власні, орендовані). Крім цього, ФОП Корольков М.В. у складі тендерної пропозиції надано договір оренди транспортного засобу від 01.12.2022 року №55, укладений з ФОП Олос Ю.І. Citroen Jumper 2013 року випуску державний номер АО4578ВХ. Договору на дезінфекцію даного транспортного засобу у складі тендерної пропозиції не виявлено, а тому можна вважати його відсутнім. Окрім цього, згідно з п.п. 5.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації передбачалось надання гарантійного листа про те, що водій (експедитор) транспортного засобу та/або особа(и), що супроводжуватимуть продукти та виконуватимуть вантажно-розвантажувальні роботи, пройшли медичний огляд та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями тощо). Даний лист передусім вимагався з метою документального підтвердження відповідності працівників, яких учасник планує залучати до виконання зобов’язань по договору. Однак, всупереч встановленій вимозі, у складі тендерної пропозиції ФОП Корольков М,В. даного листа також виявлено не було, що знову дає можливість стверджувати про невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, і як наслідок порушення. Відповідно до п.п. 5.3. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації з метою документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів передбачалось надання, зокрема: 1) Довідка (складена в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* договору, завірена підписом уповноваженої особи Учасника з обов’язковим зазначенням інформації про повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса: телефон, прізвище, ім’я, по батькові, адреса особи контрагента, яка може підтвердити інформацію зазначену в довідці по відповідному контрагенту, номер та дата договору, предмет договору з зазначенням обсягу, сума договору та ідентифікатор закупівлі в системі Прозоро. 2) Копія договору (із додатками), що вказаний у довідці згідно п. 5.3.1. та копію видаткової накладної (акту приймання-передачі) до наданого договору, що свідчить про його виконання. На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку, яка містить інформацію про виконання аналогічних договорів, договір №47 від 20.08.2020 року, укладений з КНП «Тячівська РЛ» на загальну суму 75 480,00 грн., договір №8 від 08 вересня 2020 року, укладений з Відділом освіти Великоберезнянської райдержадміністрації на загальну суму 126 280,00 грн. При цьому, у складі тендерної пропозиції ФОП Корольков надано накладні на поставку риби Костринському ліцею, Великоберезнянському ліцею та ЗОШ Малоберезнянська 1-3 ступенів ідентифікувати, які не має можливості, оскільки зазначені у такий спосіб навчальні заклади відсутні у договорів, укладеному з Відділом освіти Великоберезнянської райдержадміністрації. Разом з цим, згідно з п.п. 5 пункту 6 Розділу 3 тендерної документації передбачалось надання сертифікату про проходження навчання за темою: «Практична реалізація вимог чинного законодавства України стосовно запровадження та функціонування систем НАССР для підприємств малого та середнього бізнесу». Після детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції ФОП Корольков М.В. даного документу виявлено також не було, що дає можливість стверджувати про невідповідність поданої тендерної пропозиції. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 5.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; Підпункт 5.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; Підпункт 5.3. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; Підпункт 5 пункту 6 Розділу 3 тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Приведені у відповідність з вимогами п.п. 5.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації документи, які підтверджують наявність та відповідність обладнання та матеріально-технічної бази. 2. Гарантійний лист про те, що водій (експедитор) транспортного засобу та/або особа(и), що супроводжуватимуть продукти та виконуватимуть вантажно-розвантажувальні роботи, пройшли медичний огляд та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями тощо). 3. Приведені у відповідність з вимогами п.п. 5.3. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів. 4. Сертифікат про проходження навчання за темою: «Практична реалізація вимог чинного законодавства України стосовно запровадження та функціонування систем НАССР.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.