Період оскарження умов закупівлі - по 28-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-03-2023, 00:00
ID закупівлі: c82c662d5c204f23aae238e68aecc984
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 167 416,67 UAH(без ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство "Санаторій "Конча-Заспа" |
| ЄДРПОУ: | 01981715 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.koncha-zaspa.kiev.ua |
| Контактна особа: | Ірина Шушпаннікова |
| Телефон: | +380953188688 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03131, Україна, м. Київ,м.Київ, Столичне шосе, будинок 215 |
1 |
1) перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження відповідності встановленому Замовником кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник не надав сканкопії документів, які підтверджують виконання договору / договорів (повністю). В ході аналізу наданих учасником документів було встановлено: - учасник надав скан копії виконаних договорів файли «2.3.1. Договір Фудсервіс молоко 2021 (2).pdf», «2.3.1. Договір №98 Упр освіти Обухів молоко 2022р.pdf», « 2.3.1. Договір Управління освіти Обухів (молоко) 2020 р..pdf» , скан копії відгуків від підприємств / замовників, для яких виконувалися аналогічні за предметом закупівлі договори (файли: «2.3.2. Лист відгук дог 98 від 15.03.22.PDF», «2.3.2. Лист відгук Фудсервіс молоко 2021.pdf», «2.3.2. Лист-Відгук Управління освіти Обухів 2020.PDF», та сканкопії документів, які підтверджують виконання договір (повністю) файли: «2.3.3. Акт звірки Упр ос Обухів 2022 р.PDF», «2.3.3. Акт звірки Фудсервіс 2021 р..PDF», «2.3.3. Акти звірки Управління освіти Обухів.PDF». В ході аналізу даних документів було встановлено, що обсяг закупівлі в документах, які підтверджують виконання договорів (повністю) Актах звірках не відповідає обсягу закупівлі визначеному в договорах та листах відгуках 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 2.1.2. пункту 2. додаток ІІ Тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати сканкопії документів, які підтверджують виконання договору (повністю)
І. 1) перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження відповідності встановленому Замовником кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник не надав сканкопії документів, які підтверджують виконання договору (повністю). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 2.1.2. пункту 2. додаток ІІ Тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати сканкопії документів, які підтверджують виконання договору (повністю) ІІ 1. перелік виявлених невідповідностей. Учасник не надав довідку довільно форми про уповноважену (відповідальну) особу та контактні дані на здійснення замовлень у разі укладання договору про закупівлю 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Пункт 7 додаток ІІ Тендерної документації 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати Довідку довільно форми про уповноважену (відповідальну) особу та контактні дані на здійснення замовлень у разі укладання договору про закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.