Період оскарження умов закупівлі - по 28-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 1a3f8165ed2c4891826458fd4ad88f47
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 801 125,00 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державне підприємство "Санаторій "Конча-Заспа" |
ЄДРПОУ: | 01981715 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.koncha-zaspa.kiev.ua |
Контактна особа: | Ірина Шушпаннікова |
Телефон: | +380953188688 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03131, Україна, м. Київ,м.Київ, Столичне шосе, будинок 215 |
2 |
1) перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження відповідності встановленому Замовником кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник не надав сканкопії документів, які підтверджують виконання договору (повністю). В ході аналізу наданих учасником документів (файли : «2.3.1. Договір 71 Козин ОТГ Кефір ряжанка йогурти 2021р.pdf» та , «2.3.1. Дог №47 Упр освіти Фастів 2022р.pdf» «2.3.3. Видаткові накладні Козин ОТГ Дог 71.PDF», «2.3.3. Вид накл Фастов.PDF») на підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію було встановлено, що сумарний обсяг закупівлі в документах, які підтверджують виконання договору (повністю) видаткових накладних не відповідає обсягу закупівлі визначеному в договорах 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 2.1.2. пункту 2. додаток ІІ Тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати сканкопії документів, які підтверджують виконання договору / договорів (повністю)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.