Період оскарження умов закупівлі - по 24-03-2023, 23:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-03-2023, 23:00
ID закупівлі: eff3d0536aae4d7aa3c9d6d7664c4e8b
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 400 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 26198169 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Блиндюк Ірина |
Телефон: | 0953669626 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, бул. Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 1 |
3 |
1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - відповідно до п.3.7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної Учасники повинні надати в складі Тендерної пропозиції наступні документи: скан-копію: експертного (их) висновку(ів), який (які) засвідчують якість та безпечність кожного виду товару, що є предметом закупівлі. Учасником не подано цього документу. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: - скан-копію: експертного (их) висновку(ів), який (які) засвідчують якість та безпечність кожного виду товару, що є предметом закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.