Період оскарження умов закупівлі - по 23-03-2023, 23:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-03-2023, 23:00
ID закупівлі: c035a980cdef4ced85ad868757231518
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 119 507,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Гуманітарний відділ Нагірянської сільської ради |
| ЄДРПОУ: | 44055127 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бартків Ірина Володимирівна |
| Телефон: | 380986157969 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 48543, Україна, Тернопільська область,Чортківський район, селище Нагірянка, вул.Кобилянської О., будинок 5 |
3 |
Згідно додатку 5 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, щодо надання свідоцтва про державну реєстрацію або виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців отриманий не раніше ніж за тридцять календарних днів до дня оприлюднення на веб-порталі оголошення про закупівлю. Оголошення про закупівлю оприлюднено на веб-порталі 18 березня 2023 року. Учасником закупівлі ФОП Костюк В.І. у складі пропозиції подано виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, дата та час формування 07.04.2021 року 15:15:56; та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, дата та час формування 12.07.2022 року 15:19:42. У зв’язку з цим, просимо протягом 24 годин усунути дану невідповідність тендерній документації та надати у складі тендерної пропозиції свідоцтво про державну реєстрацію або виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців отриманий не раніше ніж за тридцять календарних днів до дня оприлюднення на веб-порталі оголошення про закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.