Період оскарження умов закупівлі - по 28-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-03-2023, 00:00
ID закупівлі: b883c01d3c6d4b9d8ed0494fbb9f55e3
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 87 984,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 02142325 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вікторія Оболоник |
Телефон: | +380677723179 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27 |
2 |
Привести у відповідність Довідку (відповідно до п.3.1. Додатку 3 тендерної документації) в довільній формі з інформацією про наявність повного виконання не менше 2 (двох) аналогічних договорів за предметом цієї закупівлі (договори повинні бути укладені через електронну систему закупівель та довідка в довільній формі з інформацією про наявність повного виконання не менше 2 (двох) аналогічних договорів повинна мати номер ідентифікатору закупівель). Необхідно вказати ідентифікатори закупівель відповідно до наданих аналогічних договорів, або якщо надані аналогічні договори не були укладені через електронну систему закупівель, то потрібно надати нову довідку із аналогічними договорами та листами відгуками, які були укладені через електронну систему закупівель та мають номер ідентифікатору закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.