Період оскарження умов закупівлі - по 23-03-2023, 23:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-03-2023, 23:00
ID закупівлі: 37abd52de94841a1a5cc7de1cbf5c384
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 220 895,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 02142325 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вікторія Оболоник |
Телефон: | +380677723179 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27 |
3 |
1. Привести у відповідність Лист в довільній формі (відповідно до п.2.1. Додатку 3), за підписом Постачальника /або його уповноваженої особи та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про працівників(ка) відповідної кваліфікації, які/який мають(є) необхідні знання (освіту) та досвід (стаж роботи), яких/якого планується залучити до виконання договору (у вигляді переліку, із зазначенням відомостей про дату проходження останнього медичного огляду кожного працівника). Зазначити саме дату проходження останнього медичного огляду, а не наступного. 2. Надати сертифікат управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та/або ДСТУ EN ISO 9001:2018, а також сертифікат системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, виданих органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України на ім’я Учасника, як це зазначено замовником відповідно до п.4.10. Додатку 3.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.