Період оскарження умов закупівлі - по 22-03-2023, 23:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-03-2023, 23:00
ID закупівлі: bf6e57f97bd84599aac18fa10ef24ab4
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 684 719,72 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 40081305 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Зайдуліна Юлія Олександрівна |
Телефон: | 380931049649 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 64660, Україна, Харківська область,смт Панютине, вул. Заводська, 5 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ПрАТ "ЮРІЯ" виявлено наступне: - що відсутня копія паспорту Штипули Анастасії В’ячеславівни, менеджера з розвитку спеціального харчування ПрАТ «Юрія», особи, яка має право підпису документів (договору), як того вимагалося згідно п.1 «Інші документи, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 тендерної документації; - у наданій Довіреності № 392 від 29.07.2022 р. відсутнє засвідчення зразку підпису Штипули Анастасії В’ячеславівни, як того вимагалося відповідно до п.1 «Інші документи, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 тендерної документації; - у наданій Тендерній пропозиції № 05/03-315 від 22.03.2023, у cтовпці «Найменування товару» вказано «Молоко 2,5 % 1000 кг, ультрапастеризоване ТВА», а відповідно до ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ НА ЗАКУПІВЛЮ Додатку 4 тендерної документації, маса нетто одиниці пакування (ємність 1000 гр+/-3%.), що є невідповідністю. - Відповідно до ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі–Закон), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі — Особливості): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі має право виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином Учасник повинен надати: - копію паспорту Штипули Анастасії В’ячеславівни, менеджера з розвитку спеціального харчування ПрАТ «Юрія», особи, яка має право підпису документів (договору); - скановану копію оригіналу довіреності Штипули Анастасії В’ячеславівни, із зазначенням ПІБ уповноваженої особи обсягу її повноважень, терміну дії довіреності, засвідченням зразку її підпису; - у Тендерній пропозиції № 05/03-315 від 22.03.2023, у стовпці «Найменування товару» вказати масу нетто одиниці пакування відповідно до вимог Додатку 4 тендерної документації та наданої Декларації №ЮЮЧ00005467 від 09.02.2023.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.