Період оскарження умов закупівлі - по 20-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-03-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 23-03-2023, 00:00
Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика для оголошення торгів все ще є обов'язок замовника встановлювати крок пониження, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.
ID закупівлі: a2a60332c3134e4f8ad3d004f7c95c9a
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 481 832,50 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальний заклад Львівської обласної ради" Львівський геріатричний пансіонат" |
ЄДРПОУ: | 03188955 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Віт Ірина Григорівна |
Телефон: | 380974452448 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79038, Україна, Львівська область,Львів, Медової Печери,71 |
6 |
На виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, наступного змісту: Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до Додатку №2 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного договору на утилізацію відходів харчових продуктів, однак вказаний документ відсутній в складі тендерної пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного договору на утилізацію відходів харчових продуктів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 1 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Так, Замовником торгів під час обрахування потреби було допущено помилку щодо кількості, що вплинуло в подальшому, зокрема, і на невірне обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Відтак, в Замовника торгів відпала потреба у закупівлі товару за тими технічними характеристиками, які визначені в Додатку №2 тендерної документації. Враховуючи те, що на даному етапі процедури закупівлі немає змоги внести зміни в тендерну документацію, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
28-03-2023, 17:25
Період оскарження:
з 28-03-2023, 17:28 по 08-04-2023, 00:00
Документи: