Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-03-2023, 00:00
ID закупівлі: c68e0f957c464977a2ec29a36fe685a7
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 320 487,05 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КЗ Первомайський ЦСПРД МОР |
ЄДРПОУ: | 25380021 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Некрасова Галина Миколаївна |
Телефон: | +380951490095 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 55200, Україна, Миколаївська область,м.Первомайськ, вул.Юності, 8 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні наступні документи та інформація: 1.1.1. надання яких передбачено, п.п. 6 п.1.1 Розділу 3 тендерної документації; 1.1.2. надання яких передбачено п.п.6.2.3 п.6 Розділу 3 тендерної документації; 1.1.3. надання яких передбачено п. 1.1 додатку 2 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. П.1.1 Розділу 3 до тендерної документації: «Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: 6) копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: - довідку щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю; - для учасників-юридичних осіб - у разі підписання керівником організації-учасника – протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів; 2.2. П.6.2.3 Розділу 3 до тендерної документації: «6.2.3. Дозволяється зміна виробника протягом періоду постачання товару за умови постачання предмету закупівлі, технічні та якісні характеристики якого будуть не гіршими, ніж характеристики предмету закупівлі, запропонованого на торгах. В підтвердження цієї вимоги учасник надає гарантійний лист..». 2.3. П.1.1. Додатку 2 до тендерної документації: «1.1. … До довідок мають бути надані завірені належним чином копії підтверджуючих документів, а саме: копія(ї) свідоцтва/свідоцтв про реєстрацію спеціалізованого(их) транспортного(их) засобу(ів), копія(ї) договору(ів) купівлі-продажу складського(их) приміщення(ь) або копія(ї) витягу(ів) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копія(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно. У разі якщо склад(и) орендується(ються), у складі тендерної пропозиції учасник торгів додатково повинен надати завірену копію договору оренди складського(их) приміщення(ь), з відміткою про нотаріальне посвідчення у випадку(ах), передбаченних чинним законодавством, інші документи та додатки до договору, що підтверджують право учасника торгів розпоряджатися/користуватися складським(и) приміщенням(и). Якщо договір оренди складського(их) приміщення(ь), додатки до договору, акти тощо підписані не власником складського(их) приміщення(ь), у складі тендерної пропозиції надати копію/оригінал документу(ів), що підтверджують повноваження особи, що підписала вказані документи зі сторони (від імені) власника складського(их) приміщення(ь). Строк оренди складського(их) приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2023 року. А також у складі документів необхідно надати гарантійний лист від власника(ів) складу(ів) щодо незміни терміну оренди складського приміщення для зберігання предмету закупівлі до закінчення строку дії договору укладеного за результатами даних торгів. За відсутністю в учасника власного спеціалізованого автотранспорту, необхідно надати підтверджуючі документи щодо його оренди, лізингу, тощо, термін закінчення якого не раніше ніж 31 грудня 2023 року. Договір оренди транспортного(их) засобу(ів) повинен містити відмітку про нотаріальне посвідчення у випадку(ах), передбаченних чинним законодавством. Додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає документальне підтвердження права орендодавця (надавача послуг) здійснювати господарську діяльність, пов’язану зі здаванням в найм, оренду, тощо, складського(их) приміщення(ь) та транспортного(их) засобу(ів)». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати протокол зборів засновників про призначення директора, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів. 3.2. По п.1.1.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати гарантійний лист щодо зміни виробника протягом періоду постачання товару за умови постачання предмету закупівлі, технічні та якісні характеристики якого будуть не гіршими, ніж характеристики предмету закупівлі, запропонованого на торгах. 3.3. По п.1.2.3 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати копію свідоцтва/свідоцтв про реєстрацію спеціалізованого(их) транспортного(их) засобу(ів) та гарантійний лист від власника(ів) складу(ів) щодо незмінності терміну оренди складського приміщення або приміщень для зберігання предмету закупівлі до закінчення строку дії договору, укладеного за результатами даних торгів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.