Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-03-2023, 00:00
Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика для оголошення торгів все ще є обов'язок замовника встановлювати крок пониження, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.
ID закупівлі: b0e391ed78164536a21121b7a973e326
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 1 481 832,50 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 7 409,16 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальний заклад Львівської обласної ради" Львівський геріатричний пансіонат" |
ЄДРПОУ: | 03188955 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Віт Ірина Григорівна |
Телефон: | 380974452448 |
E-mail: | super.vit.irina@ukr.net |
Місцезнаходження: | 79038, Україна, Львівська область,Львів, Медової Печери,71 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Опис порушень: 10-03-2023, 20:01 в електронній системі закупівель було оприлюднено звернення щодо уточнення про графік поставки товару. Так, згідно абз. 2 п. 51 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Проте, у зазначений в Особливостях строк Замовником торгів не було надано відповіді на звернення. Отже, враховуючи вищезазначене, Замовником торгів допущено порушення чинного законодавства в сфері публічних закупівель - Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
26-03-2023, 00:00
Період оскарження:
з 15-03-2023, 15:10 по 26-03-2023, 00:00
Документи: