Період оскарження умов закупівлі - по 19-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-03-2023, 00:00
Закупівля товару на очікувану вартість для потреб на 2023 рік. Доставка товару за адресами навчальних закладів Відділу освіти Бучацької міської ради.
ID закупівлі: 6baf8e2d7a3545c1b9e27ad76ec91cee
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 553 975,11 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти Бучацької міської ради |
ЄДРПОУ: | 44033810 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Сулік Галина |
Телефон: | +380967491676 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 48402, Україна, Тернопільська область,місто Бучач, майдан Волі, будинок 1 |
0 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Учасником ФОП "Стайоха Артур Олександрович" подано довідку з відомостями про учасника не у відповідності до форми, що встановлена у Додатку № 1 п. 2 Розділу 3 тендерної документації. - Учасником також подано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, де зазначений підприємець , що подав пропозицію ,вказаний не вірно. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати: - довідку з відомостями про учасника за формою, що встановлена у Додатку № 1 п. 2 Розділу 3 тендерної документації. - довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, де має бути вірно зазначений підприємець, який подає пропозицію. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.