Період оскарження умов закупівлі - по 13-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 386e951893e44e2f83f95f45aec01c5e
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 93 848,16 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради |
ЄДРПОУ: | 01984613 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина Гуменна |
Телефон: | +380567900548 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49023, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Мануйлівський, буд. 29 |
2 |
-Надати, згідно Тендерної документації, пункту 1.1, розділу 3 - гарантійний лист від виробника щодо поставки товару; - Надати, згідно Тендерної документації, пункту 1.1, розділу 3 - документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; -Надати, згідно Тендерної документації,абзацу 6, підпункту 1, пункту 3, розділу 5 довідку- підтвердження,що Учасник не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/ Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/ Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/ Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”); - Надати, згідно підпункту 2.2 пункту 3 додатку 3 до Тендерної документації - накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори; - Надати, згідно наданої довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника п.п. 1.1, додатку 3 до Тендерної документації 2 пункт вимог- Дезінфекція, дезінсекція, дератизація складського(их) приміщення(нь). Копію договору або договорів на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень, терміном дії по 31.12.2023 з установами, які мають право на проведення таких послуг;п.2, п.п. 2.1. 3 пункт вимог - Документи із санітарної обробки зазначених учасником транспортних засобів згідно з вимогами чинного законодавства протягом 2023 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.