Період оскарження умов закупівлі - по 13-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-03-2023, 00:00
Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика для оголошення торгів все ще є обов'язок замовника встановлювати крок пониження, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.
ID закупівлі: 107625efd81749a88d9f627dac409974
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 161 050,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальний заклад Львівської обласної ради" Львівський геріатричний пансіонат" |
ЄДРПОУ: | 03188955 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Віт Ірина Григорівна |
Телефон: | 380974452448 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79038, Україна, Львівська область,Львів, Медової Печери,71 |
3 |
На виконання норм пункту 40 Особливостей є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, наступного змісту: Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пп. 2.3. п. 2 Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації Учасник повинен надати довідку (копію та/або оригінал) про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів водія та експедитора відповідно до поданих автотранспортних засобів. Однак, вказані документи відсутні в складі тендерної пропозиції. 2. Відповідно до п. 1 Додатку №2 тендерної документації для підтвердження дотримання функціонування принципів системи управління безпеки харчування НАССР та контролю за постачальниками, Учасник подає в складі тендерної пропозиції, окрім іншого, скан-копію протоколу проведення досліджень шумового навантаження та інфразвуку на робоче місце праці водія та вантажника. Проте, в складі тендерної пропозиції відсутній такий протокол. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідку (копію та/або оригінал) про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів водія та експедитора відповідно до поданих автотранспортних засобів. 2. Для підтвердження дотримання функціонування принципів системи управління безпеки харчування НАССР та контролю за постачальниками, Учасник подає в складі тендерної пропозиції, окрім іншого, скан-копію протоколу проведення досліджень шумового навантаження та інфразвуку на робоче місце праці водія та вантажника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.