Період оскарження умов закупівлі - по 13-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 79d00aaa5e9d4a4abf24168fbc4acb0d
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 615 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 03188458 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Пудрій Юлія Михайлівна |
| Телефон: | 380977259444 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 13300, Україна, Житомирська область,Бердичів, пров. Перемоги, 4 |
0 |
Керуючись положенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) Замовник у встановлені законодавством строки публікує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Ярошинська Інна Анатоліївна (далі - Учасник) у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: код ДК 021:2015: 03220000-9 – «Овочі, фрукти та горіхи». Відповідно до п. 40 Особливостей, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах та відсутні документи, подання яких передбачалося тендерною документацією. Учасник протягом 24 годин, після розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен надати уточнені або нові документи шляхом завантаження через електронну систему закупівель, а саме: Тендерна документація – розділ 3 пункт 1 1. інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 44 Особливостей, – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; Надати: привести у відповідність інформацію. Згідно додатку №1 2. Довідка на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), довільної форми про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) Надати: надати довідку згідно пунктів зазначених в ТД 3. Довідка про санітарну обробку на спеціалізований автотранспорт, яким буде здійснюватися постачання товару. Надати: довідку про санітарну обробку. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ФОП Ярошинська Інна Анатоліївна, просимо привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом дозавантаження вищезазначених документів до складу пропозиції згідно вимог Тендерної документації.
Керуючись положенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічнізакупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) Замовник у встановлені законодавством строки публікує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Клинчук Юрій Сергійович (далі - Учасник) у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: код ДК 021:2015: 03220000-9 – «Овочі, фрукти та горіхи». Відповідно до п. 40 Особливостей, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах та відсутні документи, подання яких передбачалося тендерною документацією. Учасник протягом 24 годин, після розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен надати уточнені або нові документи шляхом завантаження через електронну систему закупівель, а саме: Тендерна документація – розділ 3 пункт 1 1. у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання НАДАТИ: документ про створення об’єднання учасників (згідно додатку №1 до генерального договору №01/01-23 від 02.01.2023р. офіційний представник використовує МБТ на правах об’єднаних учасників) Згідно додатку №1 1. Підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (Аналогічним вважається договір на закупівлю овочів та/або фруктів). • Довідка на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), довільної форми про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору): - найменування замовника; - місцезнаходження замовника; - код ЄДРПОУ; - номер і дата укладання виконаного аналогічного договору; - термін його дії; - прізвище, ім’я та по-батькові керівника або відповідальної особи та діючий їх номер телефону. • Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. • Аналогічний договір може надаватися без додатків, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. • Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. НАДАТИ: Довідку на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), довільної форми про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) (згідно форми в додатку), лист відгук (згідно вимог в додатку), аналогічний договір та документи, що підтверджують виконання його. 2. Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для постачання товару: - копії документів, що підтверджують наявність в учасника власного чи орендованого спеціально обладнаного автотранспорту, або договір послуг перевезення (транспортних послуг) (відповідні документи повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником). НАДАТИ: договір суборенди транспортного засобу. 3. Довідка в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). НАДАТИ: довідку 4. Довідка в довільній формі про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. НАДАТИ: довідку 5. Довідку у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до поставок товарів як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця учасник надає лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до поставок товарів як субпідрядника/співвиконавця. НАДАТИ: довідку 6. Гарантійний лист, складений у довільній формі, щодо забезпечення якості товару та своєчасної поставки товару за предметом закупівлі згідно заявок Замовника один раз в тиждень. НАДАТИ: гарантійний лист 7. На підтвердження якості зазначених овочів та фруктів врожаю 2022 року вимогам тендеру Учасник у складі тендерної пропозиції надає чинні на момент подання пропозиції документи: декларацію виробника (імпортера) та/або висновок державної санітарної епідеміологічної експертизи на продукцію та/або сертифікат відповідності, та/або копію посвідчення про якість, та/або копію результату дослідження показників хімічної та мікробіологічної безпеки харчових продуктів та інші документи, що передбачені чинним законодавством України, з додатками в разі посилання в документі на додатки (оригінал документа або копія засвідчена підписом та печаткою уповноваженої особи постачальника). НАДАТИ: документи засвідчені підписом та печаткою уповноваженої особи постачальника 8. Додаток №3 НАДАТИ: вірно заповнений розрахунок тендерної пропозиції З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ФОП Клинчук Юрій Сергійович, просимо привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом дозавантаження вищезазначених документів до складу пропозиції згідно вимог Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.