Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-03-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
ID закупівлі: f45ecb1a66a740cfad34a50d67a2f8e5
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 106 800,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА" СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 34592931 Досьє YouControl |
Сайт: | http://fondpp.sumy.ua/ |
Контактна особа: | Інна Кареліна |
Телефон: | +380542700065 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40000, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Кооперативна, буд. 3 |
Замовник(и): | КНП СОР "Сумський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни" |
0 |
1. Відповідно до пункту 39 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) зі змінами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – постанова 1495), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При перевірці документів доданих до тендерної пропозиції учасника ФОП "Передирій Ігор Миколайович" (ІПН 3182604435 ) встановлено: а) В тендерній документації Замовником встановлено один із кваліфікаційних вимог в пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації (Таблиця) «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». На підтвердження цієї вимоги учасник у складі тендерної пропозиції має надати: «У разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання: ✔ особисту медичну книжку або картку особи, яка підлягає медичному огляду, суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, з відміткою лікаря про проходження медогляду, або довідку, яка підтверджує проходження медогляду особи суб’єкта господарювання (дезінфектора) за підписом уповноваженої особи.» Учасником ФОП "Передирій Ігор Миколайович" (ІПН 3182604435 ) у складі тендерної пропозиції надає особисту медичну книжку яка підлягає медичному огляду, суб’єкта господарювання (дезінфектора) застарілого формату. б) В тендерній документації Замовником встановлено один із кваліфікаційних вимог в розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в пункті 5Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 44 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим пунктом 44 Особливостей. На підтвердження цієї вимоги учасник у складі тендерної пропозиції має надати: «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятого пункту 44 Особливостей, шляхом надання довідки в довільній формі про те, що між ним та замовником раніше не було укладено договір про закупівлю, за яким не виконано договірні зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання даного договору.» Учасником ФОП "Передирій Ігор Миколайович" (ІПН 3182604435 у складі тендерної пропозиції відсутній вказаний документ. в) В тендерній документації Замовником встановлено один із кваліфікаційних вимог в пункті 5 до Додаток 3 до тендерної документації Загальних вимог щодо якості товару, що є предметом закупівлі. На підтвердження цієї вимоги учасник у складі тендерної пропозиції має надати: «5. Транспортні засоби для перевезення товару повинні відповідати вимогам санітарних норм та правил, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності і якості харчових продуктів». Учасник обов’язково повинен виконувати промивання та дезінфекцію кузова рухомого складу, надати у складі пропозиції документ компетентного органу про якість миття після дезінфекції.» Учасником ФОП "Передирій Ігор Миколайович" (ІПН 3182604435 у складі тендерної пропозиції відсутній вказаний документ. г) В тендерній документації Замовником встановлено один із кваліфікаційних вимог в пункті 5 до Додаток 3 до тендерної документації Загальних вимог щодо якості товару, що є предметом закупівлі. На підтвердження цієї вимоги учасник у складі тендерної пропозиції має надати: «10. Гарантійний лист про те, що транспортні засоби та /або контейнери, які використовуються для перевезення харчових продуктів, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію.» Учасником ФОП "Передирій Ігор Миколайович" (ІПН 3182604435) у складі тендерної пропозиції відсутній Гарантійний лист про те, що транспортні засоби та /або контейнери, які використовуються для перевезення харчових продуктів, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію. д) В тендерній документації Замовником встановлено один із кваліфікаційних вимог в пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації. На підтвердження цієї вимоги учасник у складі тендерної пропозиції має надати: Учасник повинен надати: «2. Лист від Учасника в довільній формі з зазначенням інформації щодо найменування виробника товару та країни його походження.» Учасником ФОП "Передирій Ігор Миколайович" (ІПН 3182604435 у складі тендерної пропозиції відсутній Лист від Учасника в довільній формі з зазначенням інформації щодо найменування виробника товару та країни його походження. 2) Для усунення виявлених невідповідностей учасник має в терміни, визначені ст. 26 Закону шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: - надати оновленої форми особисту медичну книжку або картку особи, яка підлягає медичному огляду, суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, з відміткою лікаря про проходження медогляду, або довідку, яка підтверджує проходження медогляду особи суб’єкта господарювання (дезінфектора) за підписом уповноваженої особи. - надати довідки в довільній формі про те, що між ним та замовником раніше не було укладено договір про закупівлю, за яким не виконано договірні зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання даного договору згідно пункту 44 Особливостей абзац 14. - надати документ компетентного органу про якість миття після дезінфекції що відповідатиме вимогам санітарних норм та правил, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності і якості харчових продуктів» - надати Лист від Учасника в довільній формі з зазначенням інформації щодо найменування виробника товару та країни його походження. - надати Гарантійний лист про те, що транспортні засоби та /або контейнери, які використовуються для перевезення харчових продуктів, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію. 3) Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. Уповноважена особа Інна КАРЕЛІНА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.