Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-03-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 15-03-2023, 00:00
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: 19933, Україна , Черкаська обл., с. Чехівка, вул. Центральна,1. Процедура закупівлі: відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в ч.6 р.ІІІ тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, не приймається до розгляду. Відповідно до Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178.
ID закупівлі: 3eb1f9558cba42faa68f23efa2b598de
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 193 408,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 5 000,00 UAH |
Замовник: | Чехівський психоневрологічний інтернат |
ЄДРПОУ: | 02770191 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Щепак Анастасія Сергіївна |
Телефон: | 380473952386 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 19933, Україна, Черкаська область,с. Чехівка, вул. Центральна,1 |
2 |
Перелік невідповідностей 1) перелік виявлених невідповідностей: У ціновій пропозиції (Додаток 3 тендерної документації) учасник не зазначив комерційну назву/торгову марку пропонованого товару. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абз. 17 п.п.1.1 ч.1 р.ІІІ тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати цінову пропозицію згідно форми Додатку 3 тендерної документації.
Перелік невідповідностей 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. учасник не надав у своїй тендерній пропозиції сертифікат(и), який(-і) підтверджує(-ють), що учасник та/або його наймані працівники пройшли навчання за курсом «Розробка, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (HACCP) відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 2. Учасник надав оригінал позитивного відгуку від замовника аналогічного товару, у якому не зазначено посилання на сайт prozorro.gov.ua, де розміщено інформацію про аналогічний договір. 3. Учасник не надав у своїй тендерній пропозиції атестат органу з сертифікації, який видав сертифікати ДСТУ ISO 22000:2019 (ІSO 22000:2018, IDT) та ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). 4. Учасник у своїй тендерній пропозиції не надав підтвердження відсутності підстав зазначених у абзаці 14 пункту 44 Особливостей. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. абз.13 п.п.1.1 ч.1 р.ІІІ тендерної документації. 2. Абз.3 ч.1 р.І та п.п.5.1.1 ч.5 р.ІІІ тендерної документації. 3. Останнє речення абз.4 п.п.5.1.3 ч.5 р.ІІІ тендерної документації. 4. П.п.5.4 ч.5 р.ІІІ тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати сертифікат(и), який(-і) підтверджує(-ють), що учасник та/або його наймані працівники пройшли навчання за курсом «Розробка, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (HACCP) відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 2. Надати оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) від замовника(-ів) аналогічного товару, у якому обов’язково має бути зазначено посилання на сайт prozorro.gov.ua, де розміщено інформацію про аналогічний договір з врахуванням визначення поняття «Позитивний лист-відгук» (Позитивний лист-відгук – має бути оформлений на фірмовому бланку Замовника аналогічного товару із зазначенням виконавця і номеру робочого телефону, у якому обов’язково має бути зазначено реквізити договору, посилання на сайт prozorro.gov.ua, де розміщено інформацію про аналогічний договір, повинна міститись інформація про фактичне виконання договору, а також виконання договору у відсотковому вимірі). 3. Надати атестат органу з сертифікації, який видав сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019 (ІSO 22000:2018, IDT) та сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). 4. Надати підтвердження відсутності підстав зазначених у абзаці 14 пункту 44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.