Період оскарження умов закупівлі - по 06-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-03-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
ID закупівлі: efc9489506ed41978d1c795b9c3e5809
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 399 570,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА" СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 34592931 Досьє YouControl |
Сайт: | http://fondpp.sumy.ua/ |
Контактна особа: | Інна Кареліна |
Телефон: | +380542700065 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40000, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Кооперативна, буд. 3 |
Замовник(и): | Комунальна установа Сумської обласної ради Воронізький будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів |
0 |
1. Відповідно до пункту 38 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) зі змінами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – постанова 1495), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При перевірці документів доданих до тендерної пропозиції учасника ФОП Новіков Дмитро Вікторович (ІПН 3268103615) встановлено: а) В тендерній документації Замовником встановлено один із кваліфікаційних вимог в пункті 3 Додатку 2 до тендерної документації (Таблиця) «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». На підтвердження цієї вимоги учасник у складі тендерної пропозиції має надати: «- довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору; - копія договору(ів), вказаного (них) в довідці про виконання аналогічного договору; - копія накладної або акту прийому-передачі, що підтверджують виконання договору у повному обсязі, зазначеного в довідці, копія якого надана до тендерної пропозиції. Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на постачання будь-яких продуктів харчування.» Учасником ФОП Новіков Дмитро Вікторович (ІПН 3268103615) у складі тендерної пропозиції надано Довідку №103 від 06.03.2023р. про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Відповідно до довідки учасник ФОП Новіков Дмитро Вікторович (ІПН 3268103615) у складі тендерної пропозиції надані Видаткові накладні не у повному обсязі до Договору №18 від 26.01.2021 р. б) В тендерній документації Замовником встановлено один із кваліфікаційних вимог в пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації (Таблиця) «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». На підтвердження цієї вимоги учасник у складі тендерної пропозиції має надати: «У разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання: ✔ особисту медичну книжку або картку особи, яка підлягає медичному огляду, суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, з відміткою лікаря про проходження медогляду, або довідку, яка підтверджує проходження медогляду особи суб’єкта господарювання (дезінфектора) за підписом уповноваженої особи.» Учасником ФОП Новіков Дмитро Вікторович (ІПН 3268103615) у складі тендерної пропозиції надає особисту медичну книжку яка підлягає медичному огляду, суб’єкта господарювання (дезінфектора) застарілого формату. б) В тендерній документації Замовником встановлено один із кваліфікаційних вимог в розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в пункті 5Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 44 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим пунктом 44 Особливостей. На підтвердження цієї вимоги учасник у складі тендерної пропозиції має надати: «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятого пункту 44 Особливостей, шляхом надання довідки в довільній формі про те, що між ним та замовником раніше не було укладено договір про закупівлю, за яким не виконано договірні зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання даного договору.» Учасником ФОП Новіков Дмитро Вікторович (ІПН 3268103615) у складі тендерної пропозиції відсутня дана довідка. 2) Для усунення виявлених невідповідностей учасник має в терміни, визначені ст. 26 Закону шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: - надати копію накладної або акту прийому-передачі, що підтверджують виконання договору у повному обсязі, або - надати додаткову угоду на зменшення суми Договору №18 від 26.01.2021 р., та/або - - надати оновленої форми особисту медичну книжку або картку особи, яка підлягає медичному огляду, суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, з відміткою лікаря про проходження медогляду, або довідку, яка підтверджує проходження медогляду особи суб’єкта господарювання (дезінфектора) за підписом уповноваженої особи. - надати довідки в довільній формі про те, що між ним та замовником раніше не було укладено договір про закупівлю, за яким не виконано договірні зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання даного договору згідно пункту 44 Особливостей абзац 14. 3) Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. Уповноважена особа Інна КАРЕЛІНА
При перевірці документів доданих до тендерної пропозиції учасника ТОВ "Ворожба"(ЄДРПОУ: 30062176) встановлено: а) В тендерній документації Замовником встановлено один із кваліфікаційних вимог в пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації (Таблиця) «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». На підтвердження цієї вимоги учасник у складі тендерної пропозиції має надати: «У разі, якщо Учасник самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів: ✔ акти або інші документи, що підтверджують дати та об’єм виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати закінчення строку подання пропозицій. Учасником ТОВ "Ворожба"(ЄДРПОУ: 30062176) у складі тендерної пропозиції відсутні акти або інші документи, що підтверджують дати та об’єм виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати закінчення строку подання пропозицій. У складі пропозиції учасником надані санітарні паспорти на автомобіль з відмітками про проведення дезінфекційної обробки транспорту. Разом з тим, вказані паспорти видані не самим учасником, а державною установою «Сумський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України». Більше того, відповідно до статей 43 та 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», де встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та тимчасових потужностей і транспортних засобів, оформлення санітарних паспортів не передбачено. б) В тендерній документації Замовником встановлено один із кваліфікаційних вимог в пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації (Таблиця) «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». На підтвердження цієї вимоги учасник у складі тендерної пропозиції має надати: «довідка в довільній формі щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів (рефрижераторів, авто з холодильним устаткуванням), якими буде здійснюватися постачання товару, з відміткою про сервісне обслуговування холодильної установки виробника або авторизованого сервісанта. Копії свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів). Для орендованого транспортного засобу подається копія чинного договору оренди зі строком дії не менше ніж до 31.12.2023 року з актом приймання-передачі або договору про надання послуг перевезення продовольчих товарів або договорів про надання послуг з перевезення продовольчих товарів, або договорів про співпрацю, якщо автотранспорт орендований;» Учасником ТОВ "Ворожба"(ЄДРПОУ: 30062176) у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність спеціалізованих транспортних засобів без відмітки про сервісне обслуговування холодильної установки виробника або авторизованого сервісанта. в) В тендерній документації Замовником встановлено один із кваліфікаційних вимог в пункті 7 Додатку 2 до тендерної документації передбачено На підтвердження цієї вимоги учасник у складі тендерної пропозиції має надати: Учасник повинен надати: «7. Тара (гофроящики, пластикові ящики), в яких транспортується продукція, мають бути безпечними та відповідати вимогам чинного санітарного законодавства України, про що учасником у складі пропозиції надається гарантійний лист та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий на ім’я учасника.» У складі пропозиції ТОВ "Ворожба"(ЄДРПОУ: 30062176) відсутній висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий на ім’я учасника (надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ТОВ «Аванпласт»). г) В тендерній документації Замовником встановлено один із кваліфікаційних вимог в пункті 5 до Додаток 3 до тендерної документації .На підтвердження цієї вимоги учасник у складі тендерної пропозиції має надати: «5. Транспортні засоби для перевезення товару повинні відповідати вимогам санітарних норм та правил, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності і якості харчових продуктів». Учасник обов’язково повинен виконувати промивання та дезінфекцію кузова рухомого складу, надати у складі пропозиції документ компетентного органу про якість миття після дезінфекції.» Учасником ТОВ "Ворожба"(ЄДРПОУ: 30062176) у складі тендерної пропозиції відсутній такий документ . 2) Для усунення виявлених невідповідностей учасник має в терміни, визначені ст. 26 Закону шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: - надати акти або інші документи, що підтверджують дати та об’єм виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати закінчення строку подання пропозицій - надати листа про проходження сервісного обслуговування установки рефрижератора до спеціалізованих транспортних засобів які були подані в довідці. - надати документ компетентного органу про якість миття після дезінфекції що відповідатиме вимогам санітарних норм та правил, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності і якості харчових продуктів» - надати «Тара (гофроящики, пластикові ящики), в яких транспортується продукція, мають бути безпечними та відповідати вимогам чинного санітарного законодавства України, про що учасником у складі пропозиції надається гарантійний лист та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий на ім’я учасника» 3) Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. Уповноважена особа Інна КАРЕЛІНА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.