Період оскарження умов закупівлі - по 06-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-03-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 09-03-2023, 00:00
15897300-5 Продуктові набори («Продуктовий набір щоквартальний») - 2392 шт.; 15897300-5 Продуктові набори («Продуктовий набір до свят») – 1675 шт.;
ID закупівлі: ce946e285e8646f5b9336244c97b3f58
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 3 157 800,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Територіальний центр соціального обслуговування Святошинського району м. Києва |
ЄДРПОУ: | 37674964 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Федорова Катерина Валентинівна |
Телефон: | 380442905542 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Гната Юри, будинок 14-Б |
18 |
В "Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) зазначено: 40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Уповноважена особа застосовує п 40 Особливостей для виправлення невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. Виявлено невідповідність до таких вимог: 1) 4. Скан-копії оригіналів актів Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP (згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень). В 446_skan.pdf пошкоджена 1ша сторінка файлу текст не повний. Потрібна заміна файлу на справний який можна прочитати у повному обсязі. 2) 5. Учасник повинен надати підтвердження наявності експлуатаційного дозволу Учасника/Виробника (скан-копія оригіналу), який дозволяє йому як оператору ринку займатися відповідною господарською діяльністю що пов’язана з виробництвом та/або зберіганням та/або обігом та/або реалізації, пакуванням та перепакуванням харчових продуктів тваринного походження на його потужностях відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Учасник не надав експлуатаційного дозволу Учасника/Виробника (скан-копія оригіналу).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.