Період оскарження умов закупівлі - по 04-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-03-2023, 00:00
У замовника відсутня технічна можливість не вказувати розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в оголошенні цих відкритих торгів, хоча відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону відповідно до Постанови КМУ від 30 грудня 2022 р. №1495 "Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Замовник зазначає інформацію у електронному полі "крок зниження ставки в аукціоні" з метою технічно забезпечити публікацію даного оголошення Закупівля здійснюється згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами(далі – Особливості), для забезпечення паливом Овруцького ліцею і№3 Овруцької міської ради.
ID закупівлі: 9ced96d37219400781f99830a7d8ee1c
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 360 000,00 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ОВРУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №3 ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 06670575 Досьє YouControl |
Контактна особа: | ШВАБ ТАМАРА МИКОЛАЇВНА |
Телефон: | 380982988318 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 11100, Україна, Житомирська область,Овруч, вул. Замкова, будинок 13 |
12 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.