Період оскарження умов закупівлі - по 04-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-03-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 07-03-2023, 00:00
Мова - українська
ID закупівлі: 2ae137a2cb3a4486b07a44ae69c66821
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 459 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Львівський державний університет внутрішніх справ |
ЄДРПОУ: | 08571995 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Білячат Ірина Йосипівна |
Телефон: | 380322957569 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79007, Україна, Львівська область,Львів, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ГОРОДОЦЬКА, будинок 26 |
3 |
Керуючись п. 40 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та п.3 розділу IV тендерної документації направляється повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Зокрема, в ціновій пропозиції (Додаток № 3 до тендерної документації) відсутні дані по номенклатурі товару – крупа пшенична.
Керуючись п. 40 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та п.3 розділу IV тендерної документації направляється повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Зокрема, не надано усіх документів, які передбачені у Додатку №1 до тендерної документації: 1) копії особистої медичної книжки (ф. №1-ОМК) водія-експедитора Гладун В.О. (р.1, п.2, пп 2.2); 2) інформація про виконання аналогічних договорів надана не за встановленою формою; листів -відгуків про виконання аналогічних договорів, копії яких додано до тендерної пропозиції не надано. До тендерної пропозиції долучено лист-відгук про виконання договору, укладеного з іншим контрагентом, який не є учасником, та на постачання товару, який не є предметом закупівлі (р.1, п.3); 3) копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копії реєстраційного номеру облікової картки платника податків не надано (р.3, п.1, пп.1.2); 4) відомості про учасника надані не за встановленою формою (не містять усієї інформації) (р.3, п.2); 5) довідка по детальний опис товару (інформаційна довідка про товар) надана не на всі номенклатурні позиції предмета закупівлі (відсутні по товару борошно пшеничне 1 гатунку, рис довгозернистий пропарений, рис круглозернистий (надано опис товару рис без зазначення його виду та підвиду)(р.3 п.4, пп.1); 6) документи, що засвідчують якість товару надані не на всі найменування товару (відсутня декларація виробника на рис довгозернистий пропарений, протоколи випробувань на булгур та борошно пшеничне 1 гатунку), в протоколі випробувань крупи кукурудзяної не зазначений НД, на відповідність якого проводилися випробування, в протоколі випробування на рис не зазначено вид та підвид рису (р.3 п.4, пп.2); 7) відсутні копії сертифікатів, виданих на ім’я учасника закупівлі: 1) на систему управління якістю, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015 IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» (р.3, п.4., пп.3); 2) на систему екологічного управління відповідно ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (р.3, п.4., пп.5); 3) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій в харчовому ланцюгу» (р.3, п.4., пп.3); 8) відсутній гарантійний лист щодо вчасного та безперебійного постачання всього обсягу товару відповідно до технічних вимог (р.3, п.4, пп.7) В ціновій пропозиції (Додаток № 3 до тендерної документації) некоректно вказана назва замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.