Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-03-2023, 00:00
ID закупівлі: ef5750e808fa41c8ad33b32e74b66b69
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 327 600,00 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | БРАЇЛІВСЬКА ГІМНАЗІЯ ЖМЕРИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ |
ЄДРПОУ: | 26242508 Досьє YouControl |
Сайт: | https://brailovschool.e-schools.info/ |
Контактна особа: | Катерина Міхальська |
Телефон: | +380509785859 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 23130, Україна, Вінницька область,смт. Браїлів, вул. Островського, будинок 2 |
9 |
Відповідно розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» тендерної документації, «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням удосконаленого електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису. Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ.» Виходячи з вищевказаного, встановлено, що на документах Учасника, відповідно до вимог тендерної документації, відсутні підпис та печатка на кожному з них, а кваліфікований електронний підпис накладений лише при поданні тендерної пропозиції в цілому. 2. Для усунення виявлених невідповідностей, учаснику Фізична особа – підприємець Корж Віта Володимирівна (код 2464316746), надається можливість протягом 24 годин подати інформації та документи відповідно до вимог п.40 Особливостей. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення Учаснику з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції з урахуванням пункту 40 Особливостей.
Керуючись вимогами статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пунктом 40 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами) (далі – Постанова), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом Браїлівської гімназії Жмеринської територіальної громади від 26 січня 2023 року № 7-к/тр. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ДП "Жмеринський райагроліс" ВОКСЛП Віноблагроліс (код 36262822), в процедурі відкритих торгів з особливостями, закупівлі (дрова паливні твердих порід) код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 03410000-7 – Деревина, закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-02-25-000295-a, було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - Учасником при подачі документів, які вимагалися відповідно додатку 1 до тендерної документації, у файлі «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду», у формі виявлена невідповідність щодо особи, яка відповідальна за виконання договору від Замовника Управління освіти Жмеринської міської ради. - Згідно додатку 1 до тендерної документації п. 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пп.3.2. на підтвердження поданого(их) договору(ів) Учасник повинен надати скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупців, що вказані в п. 3.1. та 3.2. (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Дана інформація відсутня. 2. Для усунення виявлених невідповідностей, учаснику ДП "Жмеринський райагроліс" ВОКСЛП Віноблагроліс (код 36262822), надається можливість протягом 24 годин подати вищезазначений перелік інформації та/або документів. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням пункту 40 Постанови
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.