Період оскарження умов закупівлі - по 01-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 6177f3c9e2f140ceb2223d59e2267a56
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Балаклійський центр первинної медико-санітарної допомоги" Балаклійської міської ради Харківської області |
ЄДРПОУ: | 38610896 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Рогальська Ольга |
Телефон: | 380574920375 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 64207, Україна, Харківська область,Балаклія, вул.Соборна, будинок 98 |
1 |
1) перелік виявлених невідповідностей: - Інформація про Учасника подана не за формою згідно з Додатком 1 до тендерної документації; - Копії свідоцтва про державну реєстрацію та/або сертифікату чи декларації відповідності – не надано; - Гарантійний лист про залишковий термін придатності предмета закупівлі на момент постачання надано з іншим залишковим терміном придатності; - Гарантійний лист про строк поставки предмету закупівлі надано з іншим строком поставки; - В Проекті договору та додатку до нього не заповнені всі пункти (окрім його номеру, дати укладання, загальної вартості договору та ціни за одиницю товару); 2) посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: - п. п. 1 пункт 1 Зміст і спосіб надання тендерної пропозиції Розділ ІІІ Інструкція з підгото-вки тендерної пропозиції; - пункт 3 Загальні вимоги Додаток 4 до тендерної документації; - пункт 4 Загальні вимоги Додаток 4 до тендерної документації; - пункт 5 Загальні вимоги Додаток 4 до тендерної документації; - Додаток 5 до тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Інформація про Учасника за формою згідно з Додатком 1 до тендерної документації; - Копії свідоцтва про державну реєстрацію та/або сертифікату чи декларації відповідності або лист роз’яснення (підстави не надання документа); - Гарантійний лист про залишковий термін придатності предмета закупівлі на момент постачання повинен складати не менше ніж 80% загального терміну їх зберігання; - Гарантійний лист про строк поставки предмету закупівлі повинен становити не більше 7 робочих днів з моменту отримання Заявки від Замовника; - Проект договору та додаток до нього з заповненими пунктами: (заповнити Специфікація № 1 - № з/п, найменування товару, одиниця виміру, кількість).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.