Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-03-2023, 00:00
Закупівля здійснюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178
ID закупівлі: 48e3f585486646ebbe6c2bbfef2c7859
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 198 400,00 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти, молоді та спорту Тарутинської селищної ради |
ЄДРПОУ: | 44118490 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юлія Бєріл |
Телефон: | +380966919042 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 68500, Україна, Одеська область,смт Тартутине, проспект Миру, будинок 18 |
1 |
Учасником: 1. Не надано довідку в довільній форму, в якій зазначити наступну інформацію: Інформація про наявність в Учасника власних та/або орендованих складських приміщень для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі; Наявність холодильного обладнання складських приміщень; Наявність автотранспорту, призначеного для перевезення харчових продуктів. В довідці вказати власний чи орендований. 2. На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.