Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-02-2023, 00:00
ID закупівлі: a335987f752840e7bb704986133a3955
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 318 480,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Одеський геріатричний будинок - інтернат |
ЄДРПОУ: | 03189096 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Король Оксана Іванівна |
Телефон: | 38067760184 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65111, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Паустовського, 2, м.Одеса |
4 |
Відповідно до вимог тендерної документації на закупівлю товару по предмету за кодом ДК 021:2015 – 03210000 -6 (Зернові культури та картопля) Замовником було визначено, що «Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та печаткою» ( п.1 зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції). Згідно національному стандарту - Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003, який поширюється на організаційно-розпорядчі документи (далі - документи) - постанови, розпорядження, накази, положення, рішення, протоколи, акти, листи тощо, створювані в результаті діяльності підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності, а також установлює склад реквізитів документів; вимоги до змісту і розташовування реквізитів документів; вимоги до бланків та оформлювання документів; вимоги до документів, що їх виготовляють за допомогою друкувальних засобів, до обов’язкових реквізитів документів відносяться: назва організації, назва виду документа (не зазначають на листах), дата, реєстраційний індекс документа, адресат, заголовок до тексту документа , текст документа , підпис . Вами у складі тендерної пропозиції надані документи (що безпосередньо складені ТОВ «Оптіфуд»), які не мають дати складання, реєстраційного індексу та адресату, а саме під назвою: - Погодження договір (адресат є, не має дати складання та реєстраційного індексу) - Інформація про Учасника (не має дати складання, реєстраційного індексу та адресата) - Довідка працівники (не має дати складання, реєстраційного індексу та адресата) - Лист – ліцензія (не має дати складання, реєстраційного індексу та адресата) - Довідкова інформація (не має дати складання, реєстраційного індексу та адресата) - Довідка авто (не має дати складання, реєстраційного індексу та адресата) - Гарантійний лист – санкції (не має дати складання, реєстраційного індексу та адресата) - Цінова пропозиція картопля (не має дати складання, реєстраційного індексу та адресата) - Довідка МТБ (не має дати складання, реєстраційного індексу та адресата) - Довідка кінцевий власник (не має дати складання, реєстраційного індексу та адресаат) - Гарантійний лист дослідження (не має дати складання, реєстраційного індексу та адресата) - Довідка довкілля (не має дати складання, реєстраційного індексу та адресата) - Тех.спец.картопля (технічні вимоги картопля) (є дата складання, не має адресата та реєстраційного індексу) - Довідка експедитор (не має дати складання, реєстраційного індексу та адресата) - Гарантійний лист 24 години (не має дати складання, реєстраційного індексу та адресата) Враховуючи зазначене, просимо у встановлені строки виправити невідповідності у вище перелічених документах, а саме, зазначити дату складання, реєстраційний індекс документу та зазначити адресата.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.