Період оскарження умов закупівлі - по 27-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 2bf8a4fcd97d41b6a0d3e9d6fd6bcfd6
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 492 857,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 4 928,57 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 08734534 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Константинова Наталя Степанівна |
Телефон: | +380505864491 |
E-mail: | tmo_nikolaev@i.ua |
Місцезнаходження: | 54025, Україна, Миколаївська область,МИКОЛАЇВ, ВУЛИЦЯ ФЛОТСЬКА, будинок 71 |
3 |
Шановний Учаснику. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГАВРИЛІВКА» у процедурі закупівлі № UA-2023-02-22-014758-a виявлено невідповідність в документах, що подані цим учасником, а саме у Сертифікаті про відповідність системи керування безпечністю харчових продуктів вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі» (файл «9. Сертифікат ДСТУ ISO 22000 2019 від 20.01.2023») відсутнє підтвердження відповідності системи керування безпечністю харчових продуктів учасника стосовно складування та відвантаження. Згідно з п. 6 додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» такий учасник мав надати у складі тендерної пропозиції сертифікат, виданий акредитованим органом/установою/підприємством сертифікації, про відповідність системи управління безпечністю харчових продуктів Учасника вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 або ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), у тому числі щодо провадження діяльності з торгівлі (постачання), складування, зберігання, відвантаження, транспортування. Відповідно до п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином, учасник ТОВ «ГАВРИЛІВКА» для усунення виявлених невідповідностей повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей подати сертифікат, виданий акредитованим органом/установою/підприємством сертифікації, про відповідність системи управління безпечністю харчових продуктів Учасника вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 або ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), у тому числі щодо провадження діяльності з торгівлі (постачання), складування, зберігання, відвантаження, транспортування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.