Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-02-2023, 00:00
2230 Категорія Замовника: Відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. Місцезнаходження замовника: 23100, м. Жмеринка, вул. Київська, 288. Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100 %). Термін поставки до 31.12.2023, місце поставки- КНП " Жмеринська ЦРЛ", вул. КИЇВСЬКА, 288, Україна, Вінницька обл., м. Жмеринка, 23100.Код ДК закупівлі:ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло . Найменування предмета закупівлі та кількість :масло солодковершкове 82% -83 %(фасування 5 кг)- 790 кг. Інформація про технічні,якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі вказана в Додатку 1 до тендерної документації (технічна специфікація).Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою
ID закупівлі: f6d2d55ea75f49c3afe6eae9d2d0c454
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 193 550,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради |
ЄДРПОУ: | 01982525 Досьє YouControl |
Сайт: | https://www.content.net.ua/registration/index.php?id=2247 |
Контактна особа: | Інна Вознюк |
Телефон: | +380631074990 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 23100, Україна, Вінницька область,м. Жмеринка, вул. Київська, буд. 288 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Учасником НЕ надано копію витягу з єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб –підприємців, як це вимагалося Замовником у п. 1.8 розділу IІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Тому Учаснику необхідно надати копію витягу з єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб –підприємців. 2) Учасником НЕ надано лист у довільній формі про те, що він повинен врахувати вимоги щодо ведення господарської діяльності згідно вимог ч. 2 ст. 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», як це вимагалося Замовником п. 1.8 розділу IІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Тому Учаснику необхідно надати лист у довільній формі про те, що він повинен врахувати вимоги щодо ведення господарської діяльності згідно вимог ч. 2 ст. 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». 3)Учасником надано заповнену цінову пропозицію відповідно до Додатку 3 до тендерної документації,без наявності інформації про банківський рахунок, як це вимагалося Замовником у п. 1.8 розділу IІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Тому Учаснику необхідно надати заповнену цінову пропозицію відповідно до Додатку 3 до тендерної документації з інформацією про банківський рахунок. 4) Учасником НЕ надано гарантійний лист про те, що поставка предмету закупівлі здійснюється протягом 2-х робочих днів, з дня замовлення (письмового, яке надсилається „Покупцем” за допомогою пошти /факсу, інтернету/ або усного за телефоном. Доставка товару здійснюється один раз на тиждень ( за потребою замовника) в кількості зазначеній в заявці, як це вимагалося Замовником у п.6 додатку 1 до тендерної документації (технічна специфікація). Тому Учаснику необхідно надати гарантійний лист про те, що поставка предмету закупівлі здійснюється протягом 2-х робочих днів, з дня замовлення (письмового, яке надсилається „Покупцем” за допомогою пошти /факсу, інтернету/ або усного за телефоном. Доставка товару здійснюється один раз на тиждень ( за потребою замовника) в кількості зазначеній в заявці. 5) Учасником НЕ надано гарантійний лист щодо забезпечення учасником доставки та розвантаження Товару за адресою замовника та за рахунок Постачальника в узгоджений із Замовником час ( в довільній формі), як це вимагалося Замовником у п.8.1 додатку 1 до тендерної документації (технічна специфікація). Тому Учаснику необхідно надати гарантійний лист щодо забезпечення учасником доставки та розвантаження Товару за адресою замовника та за рахунок Постачальника в узгоджений із Замовником час ( в довільній формі).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.